نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۶

پوستر رسمی انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شد؛ اولین تریلر فردا

والت دیزنی با انتشار اولین پوستر رسمی انیمیشن Raya and the Last Dragon اعلام کرد که اولین تریلر این انیمیشن فردا منتشر خواهد شد.

انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) جدیدترین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی است که در ابتدا قرار بود پاییز امسال اکران شود، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا این انیمیشن مورد انتظار و موزیکال دیزنی به‌جای اکران در روز شکرگزاری امسال، برای اکران در اوایل سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر انیمیشن رایا و آخرین اژدها تایید و اعلام شده است.

فراموش نکنید که فهرست بهترین انیمیشن های 2021 زومجی را نگاه کنید. 

والت دیزنی امروز اولین پوستر رسمی انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرد که در این پوستر شاهد حضور شخصیت رایا با یک شمشیر ظاهرا جادویی در زیر بارش باران هستیم:

پوستر رسمی انیمیشن Raya and the Last Dragon

علاوه‌بر این، دیزنی تایید کرد که اولین تریلر انیمیشن Raya and the Last Dragon قرار است فردا بعد از ظهر به وقت ایران، در طول برنامه صبح بخیر آمریکا (GMA) منتشر شود. مدتی پیش بود که دیزنی با انتشار اولین تصویر رسمی این انیمیشن اعلام کرد که کلی مری ترن، بازیگر نقش رز تیکو در مجموعه فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، صداپیشه جدید شخصیت رایا است و او درواقع جانشین کسی استیل شده که پیش از این وظیفه صداپیشگی رایا را بر عهده داشت. همچنین آوکافینا، صداپیشه نقش سیسو (Sisu)، آخرین اژدها باقی مانده، هنوز در انیمیشن Raya and the Last Dragon حضور دارد.

علاوه‌بر این، دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 (شش قهرمان بزرگ) و دستیار کارگردان انیمیشن Moana (موآنا)، به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده گرفته و درواقع آن‌ها جانشین پاول بریگز و دین ویلنز شده‌اند که پیش از این وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته بودند و اکنون به‌عنوان دستیار کارگردان همچنان در این انیمیشن حضور خواهند داشت. همچنین کویی یگوین قرار است به ادل لیم با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، در نوشتن فیلمنامه انیمیشن Raya and the Last Dragon کمک کند.

انیمیشن Raya and the Last Dragon برای اکران در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده