نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۳

کلی ماری ترن جانشین کسی استیل در انیمیشن Raya and the Last Dragon شد؛ انتشار تصویر جدید

والت دیزنی نه تنها تصویر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرده، بلکه از تغییرات در تیم سازندگان و صداپیشگان آن نیز خبر داده است.

انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) جدیدترین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی است که در ابتدا قرار بود پاییز امسال اکران شود، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا این انیمیشن مورد انتظار و موزیکال دیزنی به‌جای اکران در روز شکرگزاری امسال، برای اکران در اوایل سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شود. بااین‌حال، تا به امروز شاهد انتشار اخبار یا تصاویر جدیدی از آن نبودیم.

بهترین انیمیشن های 2021 شامل رایا و آخرین اژدها و ده‌ها انیمیشن دیگر می‌شود. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon منتشر شده است و همچنین مشخص شده که این سکوت بی‌دلیل نبوده و تغییراتی در تیم سازندگان و صداپیشگان این انیمیشن ایجاد شده است.

به‌تازگی Entertainment Weekly تصویر جدیدی از انیمیشن Raya and the Last Dragon را منتشر کرده که درواقع اولین تصویر رسمی از انیمیشن است (دو تصویر قبلی طرح هنری و تصویر تبلیغاتی بودند). در ادامه EW تایید کرد که کلی مری ترن، بازیگر نقش رز تیکو در مجموعه فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، صداپیشه جدید شخصیت رایا است و او درواقع جانشین کسی استیل شده که پیش از این وظیفه صداپیشگی رایا را بر عهده داشت. همچنین آوکافینا، صداپیشه نقش سیسو (Sisu)، آخرین اژدها باقی مانده، هنوز در انیمیشن Raya and the Last Dragon حضور دارد که در ادامه می‌توانید تصویر جدید این انیمیشن که رایا و حیوانی که با آن قرار است دنبال سیسو بگردد و ظاهرا بهترین دوستش هم هست، را مشاهده کنید:

رایا در حال تماشای طلوع خورشید در انیمیشن Raya and the Last Dragon

البته تغییر صداپیشه شخصیت رایا تنها تغییر انیمیشن Raya and the Last Dragon نبوده و تغییرات بیشتری در تیم سازندگان آن ایجاد شده است. در ابتدا مشخص شد دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 (شش قهرمان بزرگ) و دستیار کارگردان انیمیشن Moana (موآنا)، به‌همراه کارلوس لوپز استرادا، کارگردان فیلم Blindspotting، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده گرفته و درواقع آن‌ها جانشین پاول بریگز و دین ویلنز شده‌اند که پیش از این وظیفه کارگردانی را بر عهده داشته بودند و اکنون به‌عنوان دستیار کارگردان همچنان در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

انیمیشن Raya and the Last Dragon برای اکران در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر این، کویی یگوین قرار است به ادل لیم با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، در نوشتن فیلمنامه انیمیشن Raya and the Last Dragon کمک کند. کلی مری ترن پیش از این به‌عنوان صداپیشه به انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲) اضافه شده بود. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده