// یکشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

آپدیت جدید Fall Guys حالت Slime Survivors را به اضافه کرده است

آپدیت جدید بازی Fall Guys یک پلی لیست تازه به نام Slime Survivors را به این بازی اضافه کرده است.

بازی Fall Guys مدتی می‌شود که منتشر شده است و بدون شک در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید که افراد زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه آن هستند و حتما این روزها اسمش را شنیده‌اید. فصل دوم Fall Guys با ظاهر قرون وسطایی چندی پیش در دسترس بازیکنان قرار گرفت و آپدیت جدید این بازی یک پلی لیست جدید را به آن اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی جدید بازی Fall Guys پلی لیست جدیدی را به نام Slime Survivors و همچنین چند تغییر کوچک دیگر نیز مانند اضافه شدن پلاک‌ها را به این بازی اضافه کرده است. باتوجه‌به توییت رسمی صفحه‌ی فال گایز در توییتر، پلی لیست جدید Slime Survivors فقط یک Slime Climb پشت سر هم نیست و درواقع ترکیبی از دورهای Survival محسوب می‌شود.

کسانی که در این دورها زنده می‌مانند در بازی‌های Hex-A-Gone و Jump Showdown به‌عنوان مسابقات نهایی رقابت می‌کنند. علاوه‌بر پلی لیست جدید، بازیکنان شانس بیشتری برای دیدن دورهای قرون وسطایی خواهند داشت و احتمال دریافت نام‌های مستعار و پلاک در فروشگاه‌های عادی کاهش پیدا می‌کند.

فصل 2 بازی Fall Guys هفته گذشته با ویژگی‌ها‌، حالت‌ها و پیشرفت‌های جدیدی آغاز شد. این فصل، چهار مرحله‌ همراه‌با سه قابلیت جدید، بهبودها و رفع برخی از مشکلات را به همراه داشته است. یکی از این پیشرفت‌ها مربوط به توانایی دیدن اعضای پارتی درکنار شما درحالی‌که منتظر سیستم حریف‌یابی هستید، می‌شود و همچنین تولید کننده لباس تصادفی و پلاک‌ها نیز به بازی اضافه شده‌اند.

بازی Fall Guys هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۴ در دسترس است و فصل ۲ این بازی از ده روز گذشته آغاز شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده