نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۲

مراحل تولید فیلم Spider-Man 3 رسما آغاز شد؛ انتشار اولین تصاویر در ماه دسامبر

مدیر اجرایی بازاریابی سونی پیکچرز در برزیل تایید کرد که مراحل تولید فیلم Spider-Man 3 رسما آغاز شده و طی دو ماه آینده شاهد اولین نمایش این فیلم نیز خواهیم بود.

طی روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) در شهر نیویورک آغاز شده و گفته می‌شد که در اولین صحنه‌های در حال فیلم‌برداری این فیلم، مریسا تومی در نقش زن عمو می، زندیا در نقش میشل جونز (MJ) و جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، دیده شدند که البته تصاویر یا ویدیویی گرفته و منتشر نشده و نمی‌توان درستی این ادعا را ثابت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک مقام ارشد سونی اطلاعات جدیدی از وضعیت دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) را منتشر کرده است.

به نقل از Murphy's Multiverse، کامیلا پاچکو، مدیر اجرایی بازاریابی بخش سینمایی سونی در برزیل، اخیرا در ExpoCine حضور داشته و در این رویداد او تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Spider-Man 3 رسما آغاز شده است و همچنین این فیلم همچنان قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. پاچکو همچنین تایید کرد که در ماه دسامبر قرار است اولین نمایش فیلم منتشر شود و گفته می‌شود که او از کلمه پیش نمایش و تیزر تریلر استفاده کرده است، اما هنوز محتوای قطعی این نمایش مشخص نشده است. 

فیلم Spider-Man: Far From Home

بدون شک این امکان وجود دارد که تا پایان سال جاری میلادی نمایشی از بخش‌های فیلم‌برداری شده فیلم Spider-Man 3 آمده و منتشر شود، اما باتوجه‌به اینکه کار روی جلوه‌های ویژه فیلم طول خواهد کشید، ممکن است کمی نمایش زودهنگام قسمت سوم فیلم Spider-Man به طرفداران زود باشد. بااین‌حال، برخی معتقد هستند که این نمایش قرار است نام و احتمالا کلیت داستانی این قسمت را فاش کند و لزوما قرار نیست شاهد نمایش تصاویر زیادی باشیم.

تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Spider-Man 3 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. مانند دو قسمت قبل، وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی نیز قرار است بر عهده جان واتس باشد. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده