// شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

احتمال عرضه بخش داستانی و چندنفره Halo Infinite به صورت مجزا

فیل اسپنسر در مصاحبه خود با کوتاکو اعلام کرده که عرضه شدن Halo Infinite در چند بخش به استودیو ۳۴۳ اینداستریز مربوط است.

از زمان تأخیر بازی Halo Infinite که روزی بازی روز عرضه کنسول ایکس باکس سری اس | ایکس بود تا به امروز، اخبار خاصی حول بازه عرضه آن منتشر نشده است. حتی فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، در ارتباط با تاریخ انتشار بازی در مصاحبه اخیر خود با کوتاکو هم اطلاعات دقیقی را ارائه نکرد. وی در جریان صحبت‌های خود اطلاعات جدیدی از وضعیت بازی منتشر نکرده است.

در ادامه کوتاکو در مصاحبه خود از فیل اسپنسر پرسیده است که آیا شاهد عرضه بخش چندنفره و تک‌نفره هیلو اینفینیت به‌صورت جداگانه خواهیم بود؟ فیل اسپنسر در جواب به این سؤال اعلام کرده این موضوع به بانی راس، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، بستگی دارد. همچنین در ادامه افزود «من فکر می‌کنم ما می‌خواهیم مطمئن شویم که تمامی کاربران یک تجربه با محوریت هیلو را کسب خواهند کرد. می‌توانیم به این مورد به چشم یک گزینه نگاه کنیم، پس من فکر می‌کنم این چیزی است که باید در موردش صحبت کنیم. می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین تصمیم را در این رابطه خواهیم گرفت.»

در ماه‌های اخیر به نظر می‌رسد Halo Infinite شرایط سختی را پشت سر گذاشته است و ازاین‌رو تیم سازنده جوزف استتن، یکی از نویسندگان با سابقه مجموعه هیلو، را به تیم خود اضافه کرده است تا نسخه اینفینیت در شرایط متعادل‌تری قرار بگیرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده