// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

تریلر جدید فصل دوم سریال His Dark Materials؛ دنیاهای موازی

فصل دوم سریال His Dark Materials، داستان The Subtle Knife از کتاب‌های منبع اقتباس را روایت می‌کند؛ قصه‌ای که در آن یک چاقو، صفحه‌ی فضا-زمان را می‌شکافد.

سریال His Dark Materials که با فصل اول خود فانتزی‌دوست‌های زیادی را سرگرم کرد، در فصل دوم قصه‌ی لایرا بلکوا با بازی دافنه کین را ادامه می‌دهد. فصل دوم سریال از هفت قسمت تشکیل شده است و علاوه‌بر تیم بازیگری فصل اول، اسامی هیجان‌انگیز جدیدی را هم در فهرست نقش‌آفرین‌ها دارد.

جک تورن در جایگاه خالق سریال His Dark Materials که به اقتباس کتاب‌های فیلیپ پولمن می‌پردازد، به‌تازگی اعلام کرد که قسمت اول فصل دوم در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) پخش می‌شود. همچنان به مانند فصل اول، قسمت‌های مختلف سریال His Dark Materials با همکاری شبکه HBO و شبکه BBC خلق شده‌اند. راستی فصل دوم سریال دقیقا به اقتباس کتاب دوم از سه‌گانه‌ی فیلیپ پولمن یعنی «خنجر ظریف» می‌پردازد؛ کتابی که اصل قصه‌ی آن به همین وسیله‌ی خاص مربوط است که می‌تواند بازکننده‌ی دروازه‌ای بین دو دنیا باشد.

(در ادامه بخش‌هایی از داستان فصل اول سریال His Dark Materials اسپویل می‌شود)

پوستر زیبا و شلوغ فصل دوم سریال His Dark Materials

تریلر جدید سریال His Dark Materials در یوتیوب

فصل دوم سریال His Dark Materials دقیقا داستان را از انتهای فصل اول ادامه می‌دهد؛ جایی که دختر قدم به شکاف بازشده بین دنیاها می‌گذارد و وارد جهانی می‌شود که در آن افراد بزرگ‌سال هم از خطراتی ویژه می‌ترسند. لایلا این‌جا با ویل مواجه می‌شود و باید به مقاصدی پرخطر برود. البته تریلر جدید نشان می‌دهد که این دو تنها شخصیت‌های مهم فصل دوم نیستند و قطعا جان پری با بازی اندرو اسکات (جیمز موریارتی در سریال Sherlock) هم تاثیر قابل توجهی روی شکل‌گیری فیلم‌نامه‌ی فصل دوم دارد.

لایرا باید پایان‌دهنده‌ی جنگ عظیم باشد؛ نبردی که هدف اصلی آن، رساندن اشخاصی به‌خصوص به پادشاهی تمام جهان‌ها است. چند هفته‌ی قبل، تریلر سریال His Dark Materials جنگ بزرگ را به ما معرفی کرده بود. ولی اکنون بهتر می‌توان فهمید که از چه سلاحی برای برپا کردن این جنگ استفاده خواهد شد. اگر به‌شدت منتظر فصل جدید سریال هستید، حتما نگاهی به چندین و چند پوستر فصل دوم سریال His Dark Materials بیندازید.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده