// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵

ویدیو گیم پلی اسپایدرمن: مایلز مورالز با محوریت یک گربه جنگجو پخش شد

استودیو اینسامنیاک گیمز با پخش یک ویدیو که گیم‌پلی Marvel's Spider-Man: Miles Morales را نمایش می‌دهد، حضور اسپایدر-کت قدرتمند و بامزه در این بازی را تایید کرد.

پس از پخش ویدیو مبارزه مایلز مورالز با راینو در یکی از باس‌فایت‌های بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales، حالا دو ویدیو دیگر هم از گیم‌پلی بازی منتشر شده‌اند که به ترتیب تاب خوردن با تارها در شهر و همکاری با اسپایدر-کت را نشان می‌دهند. این ویدیوها در مواقعی مثل خروج مایلز مورالز از یک محیط کاملا بسته بدون هیج‌گونه لودینگ یا وقتی که تاثیرگذاری جدی ری تریسینگ را در بازتاب تصویر محیط روی در شیشه‌ای مغازه می‌بینید، به خوبی قدرت پلی استیشن 5 را به رخ می‌کشند. مخصوصا به این خاطر که «اسپایدرمن مایلز مورالز» در عین ساخته شدن برای هر دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، توانست چنین استفاده‌های هیجان‌انگیزی از قدرت کنسول نسل ۹ سونی داشته باشد.

ولی فعلا نه ویژگی‌های فنی جذاب یادشده که یک گربه توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. در بازی Spider-Man: Miles Morales مرحله‌ای فرعی وجود دارد که اگر آن را به‌صورت کامل انجام بدهید، به یک لباس جدید دسترسی پیدا می‌کنید. هروقت هم که این لباس را به تن داشته باشید، یک گربه‌ی عنکبوتی شجاع را در کوله‌پشتی خود دارید؛ گربه‌ای که حتی برای نبرد با دشمنان هم به شما کمک می‌کند و بسیار دوست‌داشتنی و بامزه به نظر می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

پروسه‌ی ساخت بازی جدید مرد عنکبوتی با اسم Marvel's Spider-Man: Miles Morales توسط استودیو اینسامنیاک گیمز به پایان رسیده است. این بازی انحصاری در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده