// پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶

تریلر جدید Spider-Man: Miles Morales باس فایت Rhino را به نمایش می‌گذارد

در تریلر منتشر شده از بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales، مایلز مورالز را می‌بینیم که در محیط‌های مختلف در حال نبرد با Rhino است. 

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در ماه آینده (۲۲ آبان ماه) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. دراین بازی، بازیکن هدایت مایلز مورالز را به‌عنوان مرد عنکبوتی برعهده می‌گیرد و اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده Marvel's Spider-Man: Miles Morales، وعده داده که این بازی به هیچ‌وجه یک محصول ناقص نخواهد بود و تجربه‌ای کامل را ارائه می‌دهد.

به‌تازگی گیم اینفورمر و اینسامنیاک تریلر جدیدی را از بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales منتشر کرده‌اند. در ابتدای تریلر منتشر شده، شاهد مایلز مورالز و پیتر پارکر هستیم که در یک صحنه نبرد و سقوط هلیکوپتر ظاهر می‌شوند. در ادامه و پس از یک مکالمه کوتاه، Rhino را می‌بینیم که از کامیون حمل زندانی پلیس خارج می‌شود. 

سپس مایلز مورالز در دو محیط مختلف به مبارزه با Rhino می‌پردازد. در محیط اول و انتهای آن، شاهد استفاده مایلز مورالز از مهارت Vemon Punch هستیم و در محیط دوم هم با پریدن روی Rhino، او را به دیوار می‌کوبد. بااین‌حال Marvel's Spider-Man: Miles Morales در جدیدترین نسخه مجله گیم اینفورمر هم حضور دارد و شاهد انتشار اطلاعات جدید و مختلفی حول این بازی خواهیم بود.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران پلی استیشن 4 با خرید Marvel's Spider-Man: Miles Morales می‌توانند نسخه نسل بعد را با یک آپدیت رایگان دریافت کنند. همچنین فایل‌های ذخیره‌ای کاربران هم از نسخه نسل هشتم به پلی استیشن 5 منتقل می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده