// جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته هشتم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته هشتم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته هشتم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

چالش‌های هفته هشتم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Sweaty Sandsهفت صندوق را در Sweaty Sands پیدا کنید
Eliminations at Stark Industriesپنج نفر را در Stark Industries بکشید
Drive a car or truck through a riftبا یکی از وسایل نقلیه‌های بازی وارد ریفت شوید
Eliminate opponents while jumping or fallingزمانی‌که در حال پریدن یا سقوط کردن هستید، پنج نفر را بکشید
Headshot Doom Henchmen or Stark Robots۳۵ عدد از ربات‌های دکتر دوم یا تونی استارک را هدشات کنید
Visit different Named Locations in a single matchدر یک بازی از پنج محیط اسم دار دیدن کنید
Deal damage to opponents with Assault Rifles or Sniper Riflesبا سلاح‌های تک‌تیرانداز یا اسالت رایفل، به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید (میزان آسیب‌رسانی ۱۵ هزار)

در جریان چالش‌های هفته هشتم، شاهد چالش‌هایی هستیم که به کشتن سایر بازیکن‌ها مربوط است. در اولین چالش، باید طبق روال هر هفته، هفت صندوق را در یکی از محیط‌های بازی باز کنید که در هفته هشتم، محیط Sweaty Sands برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. در ادامه باید پنج نفر را در Stark Industries از بین ببرید. همچنین می‌توانید این چالش را با چالش کشتن ربات‌های تونی استارک هم یکی کرده و به کشتن ۳۵ ربات مشغول شوید. البته اشاره کنم که این ربات‌ها را در محل قرارگیری کوئین جت‌ها هم پیدا خواهید کرد.

در سومین چالش هم تنها کافی است ازطریق یکی از ماشین‌ها یا کامیون‌های بازی وارد ریفت‌های درنظر گرفته شده شوید. کشتن پنج بازیکن زمانی‌که در حال پریدن یا فرود سقوط کردن/فرود آمدن هستید، سخت‌ترین چالش این هفته است و مهم نیست درکدام محیط این کار را انجام می‌دهید. در ادامه، باید از پنج محیط دارای اسم بازی مثل Sweaty Sands یا Stark Industries دیدن کنید. یادتان باشد که این بازدید از این پنج محیط باید در دور از بازی کردن شما انجام شود. در انتها هم باید با یکی از سلاح‌های تک‌تیرانداز یا اسالت رایفل، به سایر بازیکنان آسیب برسانید. میزان آسیب درنظر گرفته شده برای این چالش، ۱۵ هزار است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده