نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱

حساب ۲۰ هزار کاربر متقلب Call of Duty: Warzone در هفته جاری مسدود شد

شرکت اکتیویژن در هفته‌ی جاری حساب ۲۰ هزار بازیکن خاطی بازی Call of Duty: Warzone را به‌دلیل استفاده از برنامه‌ی EngineOwning مسدود کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن حساب ۲۰ هزار بازیکن دیگر بازی Call of Duty: Warzone را به‌دلیل تقلب مسدود کرده است. براساس گزارش وایس، حساب کاربران خاطی در روز دوشنبه بن شده است و برخی از آن‌ها از یک برنامه‌ی تقلب با نام EngineOwning استفاده می‌کردند. در بخش دیگری از این گزارش می‌خوانیم که حساب کاربری استریمری با نام نیک واگنر نیز به‌دلیل استفاده از برنامه‌ی یادشده از دسترس خارج شده است. وب‌سایت رسمی EngineOwning نیز اذعان داشته که این برنامه‌ی تقلب توسط اکتیویژن شناسایی شده است.

وایس خاطر نشان می‌کند که معلوم نیست که آیا همه‌ی ۲۰ هزار بازیکن محروم از این برنامه‌ی خاص استفاده می‌کردند یا دلایل دیگری نیز وجود داشته است، اما بسیاری از کاربران در فروم EngineOwning از ممنوعیت اخیر گلایه داشتند. استودیوی اینفینیتی وارد در ماه جولای وعده داده بود که بن‌های بیشتری در راه است و در اوایل سال ۲۰۲۰ حساب بیش از ۷۰ هزار بازیکن متقلب را مسدود کرد. البته این استودیو در ماه آوریل نیز بالغ‌بر ۵۰ هزار بازیکن خاطی را با از دسترس خارج کردن حساب آن‌ها گوشمالی داده بود که ظاهراً تاثیر چندانی در کاهش تعداد کاربران متقلب نداشته است.

فصل ششم بازی Call of Duty: Warzone اخیراً کارش را آغاز کرد که با آزادسازی سیستم مترو در نقشه‌ی وارزون به بازیکنان اجازه می‌دهد که سفر سریع داشته باشند و مناطق جدیدی را برای درگیری درکنار هم‌رزمان خود باز کنند. بازی Call of Duty: Warzone درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی وجود عناصر گیم‌پلی مختلف نظیر فروشگاه برای یافتن تجهیزات بهتر، نقشه‌ی بزرگ و وجود حالت Gulag در بررسی زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

بازی Call of Duty Warzone با ارائه‌ی نقشه‌ای عظیم و ویژگی‌های خلاقانه مانند بازگشت به بازی بَعد یک رقابت تَن‌به‌تَن، شرایطی را فراهم کرده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ای مهیج از یک بازی بتل رویال را داشته باشند. بااین‌حال، تنوع پایین سلاح‌های روی زمین، برتری نسبی برخی بازیکنان و خسته‌کننده بودن حالت پلاندر، باعث شده است تا انتظار تغییراتی را در به‌روزرسانی‌های آینده داشته باشیم.

اکتیویژن اخیراً با انتشار تریلری از حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War رونمایی کرد که برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده