نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مراحل فیلمبرداری فیلم بتمن در لندن آغاز شد؛ انتشار اولین تصویر از رابرت پتینسون

به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman در لندن آغاز شده و اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری این فیلم نیز منتشر شده است.

به‌تازگی جفری رایت، بازیگر نقش کمیسر جیمز گوردون اعلام کرد که در حال سفر به سمت محل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری یکی از مورد انتظارترین آثار DC (دی سی) رسما آغاز شده است. به‌تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Batman در شهر لندن رسما آغاز شده است. در تصاویر اولیه که منتشر شده، تنها شاهد حضور ماشین‌های پلیس گاتهام و همچنین ماشین‌هایی که به خبرگزاری‌های شهر گاتهام تعلق دارند، هستیم. بااین حال و طبق توصیف منتشر شده از صحنه، در این صحنه ظاهرا یک شخص دستگیر شده و در حال انتقال است و همین موضوع باعث شده تا خبرنگاران به سمت ساختمانی که هنوز مشخص نیست چه مکانی است، هجوم بیاورند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین تصاویر دیگری نیز منتشر شده که در یک تصویر، شاهد شخصیت مرموزی هستیم که هویت ناشناسی دارد و در حال حاضر نمی‌توان در مورد آن نظر قطعی داد. در تصاویر دیگر منتشر شده نیز سرانجام شاهد حضور رابرت پتینسون در نقش بروس وین در فیلم The Batman هستیم که در این صحنه او با یک موتورسیکلت قابل مشاهده است که ظاهرا به مکان انتقال فرد دستگیر شده آمده یا حتی ممکن است او باعث دستگیری این شخص شده باشد و همچنین به‌نظر می‌رسد که او هنوز به شخصیت بتمن تبدیل نشده است. در هر حال، اطلاعات خیلی زیادی اکنون در دسترس نیست و باید منتظر تصاویر واضح‌تر و اطلاعات بهتری باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

تصویر رابرت پتینسون در پشت صحنه فیلم The Batman

فیلم The Batman به‌کارگردانی مت ریوز، برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر پتینسون و رایت، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش هاروی دنت (دو چهره)، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Batman تایید و اعلام شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده