// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

تصاویر بیشتری از کنترلر Dualshock 5 فاش شد

به‌تازگی یکی از کاربران ردیت تصویری را منتشر کرده که یک نظافت‌چی را در حال تمیز کردن کیت توسعه‌دهنده پلی استیشن 5 نشان می‌دهد.

تابه‌حال شایعات مختلفی منتشر شده که در جریان آن شاهد تصاویری از کیت توسعه‌دهنده پلی استیشن 5 و کنترلر Dualshock 5 بوده‌ایم. شایعاتی که نشان می‌دادند که نسخه نهایی کنسول نسل آینده سونی با کیت توسعه‌دهنده آن تفاوت آن‌چنانی ندارد. همچنین کنترلر دوال شاک 5 به‌جای تاچ‌پد، یک صفحه‌نمایش خواهد داشت.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، یکی از کاربران ردیت تصویری را فاش کرده است که مربوط به یک نظافت‌چی است. این نظافت‌چی که نخواسته مشخصات او فاش شود، سه تصویر را در فضای مجازی منتشر کرده است. در جریان این تصاویر شاهد نظافت‌چی مورد نظر هستیم که در شرکت یوبیسافت (باتوجه‌به سانسور ایجاد شده) مشغول تمیز کردن کیت توسعه‌دهنده PS5 است. همچنین کنترلر Dualshock 5 هم در تصویر مشاهده می‌شود که خبری از میکروفون داخلی یا پدال‌های پشتی کنترلر نیست.

بااین‌حال اشاره کنم که تصاویر منتشر شده، می‌تواند مربوط به نمونه اولیه دوال شاک 5 باشد و در مدل نهایی، شاهد اعمال تغییراتی از نظر ظاهری باشیم. همچنین تغییرات طراحی، برای پلی‌استیشن 5 هم صدق می‌کند. جدا از این موارد، چیزی که در همه تصاویر فاش شده یکسان هست، طراحی V شکل کنسول است. بااینکه‌ نمی‌توان اعلام کرد که این موارد صحت دارند، اما می‌توان احتمال داد که محصول نهایی نزدیک تصاویر فاش شده باشد. بااین‌تفاسیر باید منتظر رویدادهای آینده بمانیم و ببینیم که سونی برای کنسول نسل نهمی خود چه طراحی را در نظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ پلی‌استیشن 5 در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و هنوز قیمت این کنسول مشخص نشده است. همچنین شایعاتی منتشر شده از اینکه سونی در جریان کنفرانس خود در CES 2020، پلی‌استیشن 5 را به‌نمایش می‌گذارد.

Dualshock 5


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده