// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

احتمال رونمایی از پلی استیشن 5 در رویداد CES 2020

کنفرانس سونی رویداد CES 2020 در تاریخ سه‌شنبه ۱۷ دی ماه و ساعت ۴:۳۰ بامداد به‌وقت ایران برگزار می‌شود و احتمال دارد شاهد رونمایی پلی استیشن 5 باشیم.

رویداد Consumer Electronics Show که به اختصار CES شناخته می‌شود، رویدادی است که هرسال در ماه ژانویه و در شهر لس آنجلس توسط Consumer Technology Association برگزار می‌شود. سونی در این رویداد کنفرانس کوچکی را برگزار می‌کند و در جریان آن تلویزیون و گوشی‌های موبایل خود را به‌نمایش می‌‌گذارد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که در CES 2020 شرایط کمی متفاوت است و احتمال می‌رود شاهد رونمایی از پلی استیشن 5 توسط سونی باشیم. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، وبسایت سونی تیزری از رویداد CES 2020 را منتشر کرده که و شاهد جمله «آینده نزدیک است» هستیم. تابه‌حال شایعات مختلفی حول رونمایی از پلی‌استیشن 5 در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و احتمال می‌رود در کنفرانس سونی که سه‌شنبه ۱۷ دی ماه (هفت ژانویه) و ساعت ۴:۳۰ صبح به‌وقت ایران برگزار می‌شود، شاهد رونمایی کامل از PS5 باشیم. دراین‌میان اشاره کنم که در رویدادهای CES گذشته، سونی کمتر به برند پلی استیشن پرداخته است.

بااین‌حال شرایط در ۲۰۲۰ کمی متفاوت است و آن‌ها در تعطیلات سال آینده، کنسول نسل نهمی خود را عرضه خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در رویداد CES 2020 شاهد رونمایی از پلی‌استیشن 5 خواهیم بود یا سونی برنامه‌های دیگری را برای هواداران خود درنظر گرفته است؟

CES 2020


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده