نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

تیم Beastcoast رشته Dota 2 از Lelis در مسابقات Leipzig Major استفاده می‌کند

آدریان سِسپدس به‌خاطر بیماری قادر به همراهی تیمِ Beastcoast در مسابقاتِ Leipzig Major بازی Dota 2 نیست و رودریگو سانتوس جای خالی او در ترکیب را پر می‌کند.

با اینکه هنوز چند هفته‌ی دیگر‌ تا برگزاری مسابقاتِ DreamLeague Season 13 Major باقی مانده، خبرهای جدیدی از یکی از تیم‌های حاضر در این رویدادِ دارای امتیازِ Dota Pro Circuit منتشر شده است. مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، تیمِ Beastcoast که به‌عنوانِ بهترین تیمِ منطقه‌ی آمریکای جنوبی شناخته می‌شود، با ترکیبِ کاملِ خود در دومین رویدادِ میجورِ فصلِ ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 شرکت نخواهد کرد. آدریان "Wisper" سِسپدس به‌خاطر بیماری قادر به همراهی تیمش در تورنمنتِ Leipzig Major که در کشورِ آلمان برگزار می‌شود، نخواهد بود و در نتیجه، تیمِ Beastcoast که از بازیکنانِ سابقِ Infamous تشکیل شده است، در رویدادِ پیش‌رو از رودریگو "Lelis" سانتوس در ترکیب استفاده می‌کند. تیمِ Beastcoast با انتشارِ توییتِ جدیدی در این‌باره اظهار داشت:

متاسفانه Wisper به‌خاطرِ مشکلِ سلامتی در مسابقاتِ DreamLeague Major حضور نخواهد داشت. به‌همین‌خاطر Lelis بازیکنِ جایگزینِ ما در رویدادِ آتی خواهد بود. بااین‌حال Wisper در بهمن ماه برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مسابقاتِ ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس ۲۰۲۰ میجور به ترکیب بازخواهد گشت و به رقابت خواهد پرداخت.

درحال‌حاضر هکتور “K1” آنتونیو رودریگز، رودریگو "Lelis" سانتوس، ژان “Chris Luck” پیر گونزالس، الویس دلا کروز “Scofield” پینا و استیون “Stinger” وارگاس ترکیبِ تیمِ Beastcoast را پس از تغییراتِ اخیر تشکیل می‌دهند. تیمِ Beastcoast پس از عملکردِ بسیار خوبی که در مسابقاتِ The International 9 داشت، معروف شد. با اینکه این تیم موفق به صعود به جمعِ پنج تیمِ برترِ مسابقاتِ اینترنشنالِ ۹ نشد، اما به‌واسطه‌ی بازی‌های بی‌نظیرش در این رویداد، به بهترین تیمِ منطقه‌ی آمریکای جنوبی در تاریخِ Dota 2 تبدیل شد. بازیکنانِ این تیم در طولِ مسابقاتِ The International 9 زیر پرچمِ تیمِ Infamous به رقابت پرداختند، اما به محضِ پایان این تورنمنت، به Beastcoast از منطقه‌ی آمریکای جنوبی نقلِ مکان کرده و فصلِ جدید را زیرِ سایه‌ی این تیم آغاز کردند. 

آدریان "Wisper" سِسپدس

مسابقاتِ DreamLeague Season 13 Major در بازه‌ی زمانی ۲۸ دی تا ۶ بهمن (۱۸ تا ۲۶ ژانویه ۲۰۲۰) در آلمان برگزار می‌شود و شانزده تیمِ برترِ سراسرِ جهان را برای کسبِ جایزه‌ی نقدی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیازِ Dota Pro Circuit روبه‌روی هم قرار می‌دهد. در مرحله‌ی گروهی این رویداد شانزده تیم به چهار گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به رقابت می‌پردازند. با پایانِ این مرحله، دو تیمِ ابتدای جدولِ هر گروه به براکتِ بالایی و دو تیمِ انتهای جدولِ هر گروه به براکتِ پایینی مرحله‌ی اصلی راه پیدا می‌کنند. تیم‌ها در مرحله‌ی اصلی مسابقات در براکتی دو حذفی به مصافِ هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری دیدارهای این مرحله، به استثنای «اولین دیدارهای براکت پایینی» و «دیدار فینال» که به‌ترتیب به‌صورت Bo1 و Bo5 پیگیری می‌شود، به‌شکل Best-of-Three است.

با پایانِ مرحله‌ی مقدماتی دومین رویدادهای ماینور/میجورِ فصل، فهرستِ تیم‌های راه‌یافته به تورنمنتِ DreamLeague Season 13 Major مشخص شد و احتمالاً در آستانه‌ی شروعِ این رویداد شاهد رونمایی از گروه‌بندی تیم‌ها نیز خواهیم بود. بااین‌حال، طرفداران پیش از شروعِ این رویداد، شانس تماشای مسابقاتِ WePlay! Bukovel Minor را خواهند داشت که در بازه‌ی زمانی ۱۹ تا ۲۲ دی (۹ تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۰) تعدادِ ۸ تیمِ قدرتمندِ دنیا را برای کسبِ ۳۰۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی و ۶۶۰ امتیازِ Dota Pro Circuit مقابلِ هم قرار می‌دهد. شما می‌توانید سایرِ اخبارِ مربوط‌به مسابقاتِ بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده