نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ترکیب تیم Beastcoast رشته Dota 2 با پیوستن بازیکنان سابق Team Anvorgesa نهایی شد

بازیکنان سابق تیم انورژسا پس از پایان مسابقات Midas Mode 2.0 به تیم Beastcoast پیوستند تا در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 زیر پرچم این تیم به رقابت بپردازند.

تیم Beastcoast پس از رقابت با یک ترکیب موقت که در مسابقات Midas Mode 2.0 شاهد انحلال آن بودیم، با بازیکنان سابق Team Anvorgesa برای پیوستن به تیم به توافق رسید و قدم بزرگی برای رقابت در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 برداشت. تمام بازیکنان تیم انورژسا یعنی هکتور “K1” رودریگز، ژان “Chris Luck” گونزالس، آدریان “Wisper” دابلز، الویس “Scofield” پینا و استیون “StingeR” وارگاس پس از مسابقات The International 9 تیم اینفیمس را ترک کردند. شایان ذکر است که تیم Infamous با صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات اینترنشنال ۹، بهترین مقامی را که تابه‌حال یک تیم از امریکای جنوبی در این رویداد سالانه کسب کرده است، به دست آورد. گرانت زین، مدیرعامل Beastcoast درباره‌ی ترکیب تازه‌ی تیم اظهار داشت:

تیم Beastcoast همیشه درصدد پشتیبانی از استعدادهای نوظهور و خوش گذراندن بوده و ما فکر می‌کنیم که این تیم [تازه] مظهر همان رویکرد است. تیم انورژسا [بازیکنان سابق اینفیمس] پیش از قدم گذاشتن در صحنه‌ی رقابت‌های The International 9 توجه من را به خودش جلب کرد. رشد آن‌ها به‌عنوان یک تیم در DPC فصل گذشته و تمایل آن‌ها به پیروزی، تمام آن چیزی است که به‌عنوان یک سازمان می‌خواهیم به گسترش آن کمک کنیم. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که در فصل جاری با این تیم توجه همگان را به خودمان معطوف کنیم.

با عنایت به ثبت نام StingeR و تیمش برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتیِ منطقه‌ی امریکای جنوبی مسابقات MDL Chengdu Major، آن‌ها هنوز قادر به تغییر منطقه به امریکای شمالی نیستند. در اطلاعیه‌ی رسمی تیم Beastcoast هم اصلاً سخنی از تغییر منطقه به میان نیامده است و نمی‌دانیم که آیا این تیم تمایلی به انجام این کار دارد یا خیر.

امریکای جنوبی به‌عنوان ضعیف‌ترین منطقه در رقابت‌های Dota Pro Circuit به حساب می‌آید؛ بنابراین شاید برنامه‌ی Beastcoast فرستادن یک تیم به میادین آن هم خارج از امریکای شمالی به‌منظور کمک به منطقه‌ی امریکای جنوبی باشد. به‌هرشکل نباید از یاد برد که تیم Chaos Esports Club در فصل گذشته و پیش از انتقال به اروپا با انجام چنین کاری به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد.

طرفداران Beastcoast می‌توانند در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای ماینور و میجور این فصل که از امروز مورخ ۱۳ مهرماه (۵ اکتبر) آغاز می‌شود، برای اولین بار شاهد عملکرد این تیم باشند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده