نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ اکران فیلم The French Dispatch به کارگردانی وس اندرسون مشخص شد

شرکت سرچلایت پیکچرز سرانجام تاریخ اکران فیلم The French Dispatch، جدیدترین اثر وس اندرسون را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم The French Dispatch (اعزام فرانسوی) مشخص شده است. شرکت سرچلایت پیکچرز که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود. همچنین مشخص شد که The French Dispatch of the Liberty, Kansas Evening Sun نام کامل این فیلم است. فیلم The French Dispatch جدیدترین فیلم وس اندرسون، کارگردان فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) است که اتفاقات آن در قرن بیستم میلادی و در شهر پاریس جریان دارد که این فیلم داستان نامه‌ی عاشقانه به خبرنگارانی که در یک شعبه روزنامه آمریکایی در شهر پاریس قرار دارند، را روایت می‌کند. در ابتدا گفته می‌شد که این فیلم قرار است یک فیلم موزیکال باشد، اما در ادامه مشخص شد که این موضوع درست نبوده و فیلم The French Dispatch قرار نیست یک فیلم موزیکال باشد. همچنین اولین پوستر فیلم «اعزام فرانسوی» نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر که طراحی جالبی نیز دارد، را مشاهده کنید:

پوستر فیلم The French Dispatch

تیموتی شالامی، فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، لئا سیدو، تیلدا سوئینتن، بنیسیو دل تورو، سیرشا رونان، هنری وینکلر، متیو آمالریک، جفری رایت، لوئیس اسمیت، الیزابت ماس، ویلم دفو، کریستف والتس، اوون ویلسون، آدرین برودی، جیسون شوارتزمن، باب بالابان، متیو آمالریک، روپرت فرند، گریفین دان، استیو پارک، دنیس منشت، ونسان ماکنی، گیوم گالین، سسیل دو فرانس، الکس لاوتر و فیشر استیونس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The French Dispatch حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اندرسون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The French Dispatch را بر عهده داشته است. او پیش از این نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار در بخش‌های مختلف برای آثاری چون فیلم The Grand Budapest Hotel، فیلم The Royal Tenenbaums (خانواده اشرافی تننبام)، انیمیشن Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز)، فیلم Moonrise Kingdom (قلمرو طلوع ماه) و انیمیشن Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها)، شده، اما تا به امروز این جایزه را دریافت نکرده است.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده