نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پلاتینیوم گیمز در سال جدید میلادی خبرهای بزرگی برای طرفداران خود دارد

مدیر کل استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) وعده‌ی انتشار اخبار مهمی را در ابتدای سال ۲۰۲۰ می‌دهد.

استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) همیشه مشغول ساخت یک پروژه‌ی جدید بوده است؛ طوری که اخیراً چند پروژه‌ی بازی‌سازی مختلف را به‌طور همزمان مدیریت می‌کند. اما گویا ماه‌های پیش رو برای این استودیوی ژاپنی، بزرگتر از همیشه به نظر می‌رسد. کنیچی ساتو (Kenichi Sato) مدیر کل این شرکت نیز این ادعا را تأیید می‌کند.

ساتو در مصاحبه‌ی اخیر خود با نشریه‌ی Inside Games (از سوی وبسایت VGC) اعلام کرده که این استودیو با آغاز سال جدید میلادی، اخبار بزرگی را با طرفداران خود به اشتراک خواهد گذاشت. وی در ادامه، هفته‌ها و ماه‌های پیش رو را آغازگر عصر جدیدی از عملکرد استودیوی PlatinumGames توصیف می‌کند. ساتو در پایان اعلام می‌کند که این شرکت در طول سال جاری با بالاترین سرعت ممکن به ارائه‌ی پروژه‌های در دست ساخت خود خواهد پرداخت.

در هر حال حاضر دو پروژه‌ به‌صورت همزمان در استودیوی پلاتینیوم گیمز پیش برده می‌شود. حداقل این چیزی است که به‌صورت عمومی مخابره شده است. بازی Babylon’s Fall اخیراً اولین تصاویر از گیم پلی خود را به نمایش عموم گذاشته و از طرف دیگر اعلام شده که فرایند توسعه‌ی بازی Bayonetta 3 پیشرفت خوبی داشته است. تاکنون تاریخ انتشاری برای بازی Bayonetta 3 مشخص نشده است ولی این بازی به‌صورت رسمی در انحصار کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.

در این بین، با تأیید خود این استودیو می‌دانیم که چند پروژه‌ی معرفی نشده‌ی دیگر نیز در پلاتینیوم گیمز در جریان بوده که یکی از آن‌ها «تفاوت زیادی با دیگر بازی‌های این شرکت داشته و تجربه‌ی منحصر به فردی است که تاکنون دیده نشده است.»

Astral Chain، جدیدترین ساخته‌ی استودیو پلاتینیوم گیمز است که می‌توان آن را یکی از بهترین هک اند اسلش‌های نسل هشتم دانست. با مراجعه به این لینک، می‌توانید نقد و بررسی این بازی در وبسایت زومجی را مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده