نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶

Discord از دسترس کاربران ایران خارج شد [بروزرسانی: رفع شد]

طبق گزارش کاربران و بررسی‌های زومجی، شبکه دیسکورد از دسترس کاربران داخل کشور خارج شده است. 

بروزرسانی ساعت ۱۷:۳۶:  طبق بررسی های صورت گرفته مشکل از دسترس خارج شدن دیسکورد روی اکثر ISP ها رفع شده و بدون نیاز به روشی خاص می‌توان به این سرویس دسترسی داشت.

دیسکورد بدون شک یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های ارتباطی بین گیمر‌ها است که اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و نسخه پایدار آن هم در آوریل ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت. این پلتفرم، از طریق پی‌سی، گوشی‌های موبایل اندرویدی و آیفون و همچنین مرورگر‌های اینترنتی در دسترس است و گیمر‌ها برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر از آن استفاده می‌کند. همچنین طبق آخرین آمار اعلام‌شده در جولای ۲۰۱۹، دیسکورد ۲۵۰ میلیون کاربر منحصر‌به‌فرد در سراسر جهان داشته است. 

با این حال طبق گزارش‌های دریافتی از کاربران زومجی و همچنین بررسی‌هایی که داشتیم، این پلتفرم اجتماعی اخیرا در ایران از دسترس خارج شده است و امکان دسترسی به وب‌سایت آن یا نرم‌افزارش وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که دلیل اصلی بروز این اتفاق چیست و اینکه آیا این مشکل ادامه‌دار خواهد بود یا صرفا یک اختلال موقت است. بلافاصله پس از دریافت اطلاعات دقیق‌تر، این پست را بروزرسانی خواهیم کرد و از شما هم می‌خواهیم تا در صورت داشتن مشکل با این پلتفرم، آن را با ذکر نام شرکت ارائه‌دهنده اینترنت در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده