نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

استیدیا در سال 2020 میزبان ۱۰ بازی انحصاری خواهد بود

پس از گذشت بیش از دو ماه از زمان عرضه سرویس گیمینگ استیدیا، گوگل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ بازی انحصاری در سال ۲۰۲۰ برای این پلتفرم منتشر خواهد شد.

حدود یک سال از زمانی‌که فیل هریسون، نایب رئیس شرکت گوگل، در رویداد GDC خبر از ورود این غول تکنولوژی به صنعت بازی‌های ویدیویی را داد، می‌گذرد. گوگل با معرفی سرویس Stadia و با تکیه بر استریم کردن بازی‌ها، به فکر پشت سر گذاشتن سونی و مایکروسافت و تغییر شیوه در تجربه بازی کردن بود. عملکرد این سرویس به این‌گونه است که مخاطبان می‌توانند با پرداخت حق اشتراک، به بازی‌های مختلفی دسترسی داشته باشند و ازطریق اینترنت و استریم روی پلتفرم مورد نظر بازی را اجرا کنند.

بالاخره حدود دو ماه پیش استیدیا به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرد. سرویس که باوجود انتظارات فراوان، نظرات ضد و نقیض زیادی را از طرف کاربران دریافت کرد. یکی از اصلی‌ترین کمبودی که در استیدیا کاملا احساس می‌شود، نبود محتوای انحصاری برای کاربران این سرویس است. به‌نظر می‌رسد اما گوگل و تیم گیمینگ آن از این مشکل اطلاع کافی دارند، چراکه طبق ادعای آن‌ها قرار است در سال میلادی ۲۰۲۰ چندید بازی انحصاری روانه بازار شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی‌، گوگل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌زودی ۱۰ اثر انحصاری برای استیدیا عرضه خواهد شد:

در نیمه اول سال ۲۰۲۰ میلادی انتشار ۱۰ بازی انحصاری برای استیدیا برنامه‌ریزی شده است. ما با شرکای خود در حال کار جهت به نمایش گذاشتن بازی‌ها در آینده نزدیک هستیم.

خبر خوشحال کننده این است که به‌نظر می‌رسد قرار است سال ۲۰۲۰ سالی فراموش نشدنی برای کاربران این سرویس باشد چراکه براساس شواهد گوگل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه بالغ بر ۱۲۰ بازی برای این سرویس است.

اگر شما هم از مشترکین سرویس گیمینگ گوگل استیدیا هستید، آیا به نظر شما عملکرد کلی استیدیا توانسته انتظارات شما را برآورده کند یا خیر؟ لطفا نظزات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده