نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

تیم HellRaisers رشته Dota 2 تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد

تیم HellRaisers رشته‌ی Dota 2 با ترکیب جدیدی به میادین بازگشته است و به نظر می‌رسد که این‌بار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

تیم HellRaisers در روزهای نه‌چندان دور یکی از قدرتمندترین تیم‌های منطقه‌ی CIS بود، اما پس از سلسله تغییراتی که در ترکیب به وجود آورد، به‌آهستگی از صحنه‌ی رقابت‌ها محو و این موضوع نهایتاً باعث انحلال تیم شد. بااین‌حال، پس از مسابقات اینترنشنال ۹ باری دیگر شاهد احیای این تیم بودیم. با اینکه ترکیب آن‌ها بسیار امیدوارکننده بود، اما امتناعِ ایلیا “AlohaDance” کورابکن از تمرین با تیم منجر به تغییر دوباره‌ی ترکیب آن‌ها شد. بااین‌وجود، تیم HellRaisers در مسابقات Dota Summit 11 Minor بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشت و با ایستادن در رده‌ی سوم توانست ۵۴ هزار دلار جایزه‌ی نقدی و ۱۱۰ امتیازِ Dota Pro Circuit به‌دست آورد.

اکنون مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات و درحالی‌که زمان زیادی به مرحله‌ی مقدماتی سومین ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ باقی نمانده است، تیم HellRaisers از تغییرات دیگری در ترکیب خبر داد. این تیم در مجموع با سه بازیکن تازه برای پیوستن به ترکیب به توافق رسیده است که برخی از آن‌ها تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی شرکت در رقابت‌های حرفه‌ای ندارند. این بدان معنا است که تیم HellRaisers درحال‌حاضر از ترکیبِ مناسبی از بازیکنان قدیمی و جدید تشکیل شده است. درهمین‌راستا مدیرعامل HellRaisers با انتشار بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت:

ما با فاصله‌ی کوتاهی پس از راه‌یابی به رویدادِ ماینور پیشین به مشکل خوردیم. بسیاری از این موضوع ناراحت بودند، اما ما تسلیم نشدیم. در ماه ژانویه ترکیب جدیدی تشکیل دادیم و از بازیکنان متفاوتی استفاده کردیم؛ بازیکنانی که عمدتاً الکساندر لوین آن‌ها را می‌شناخت و من کاملاً به این بازیکن اعتماد دارم. این ترکیب شامل بازیکنان باتجربه (Funn1k و xannii) و افراد جدیدی (Accell، مربی تیم و Gilgir) است. نخستین بازی‌های ما به‌زودی آغاز می‌شوند. منتظر اطلاعات بیشتری از ترکیب تیم در کانال یوتیوب ما باشید.

الکساندر “Nix” لوین، ارسلان “xannii” شادجانف، گلب “Funn1k” لاپاتنیکوف، یاروسلاو “Miposhka” نیدنوف و جورجی “Gilgir” اِسوِستونوف ترکیب تیم HellRaisers را پس از تغییرات اخیر تشکیل می‌دهند. تیم HellRaisers در حال رقابت در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات Hainan Master Spring Invitational است و طرفداران می‌توانند در این تورنمنت شاهد عملکردِ ترکیبِ تازه‌ی تیم باشند. شما می‌توانید برای اطلاع از سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 به «صفحه‌ی اختصاصی» آن مراجعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده