نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بتای بازی Age of Empires 3: Definitive Edition به‌زودی منتشر خواهد شد

بتای بازی مورد انتظار Age of Empires 3: Definitive Edition طی یک ماه آینده منتشر خواهد شد اما با بتای بازی قبلی مجموعه تفاوت‌هایی خواهد داشت. 

سری بازی‌های Age of Empires در طول چند سال اخیر توجه زیادی به خود دیده است و دو نسخه‌ی اولیه‌ی سری یعنی‌ بازی‌های Age of Empires و Age of Empires 2 هر دو به‌صورت ریمستر شده باری دیگر در دسترس علاقه‌مندان خود قرار گرفته‌اند و نسخه‌ی چهارم یعنی Age of Empires 4 نیز در دست ساخت قرار دارد. بازی سوم این مجموعه نیز مشمول توجه سازندگان خود یعنی شرکت مایکروسافت می‌شود و در آینده شاهد انتشار بازی Age of Empires 3: Definitive Edition خواهیم بود و با اینکه تا انتشار این بازی زمان قابل توجهی باقی مانده است، اما برخی از طرفداران می‌توانند به‌زودی بخش‌هایی از این بازی را تجربه کنند. 

طبق آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی در فروم رسمی سری Age of Empires اعلام کرده‌اند که بتای نسخه‌ی ریمستر بازی سوم سری، در ماه فوریه (بهمن/اسفند) منتشر می‌شود، اما این بتا با بتای نسخه‌ی قبلی سری تفاوت‌های زیادی دارد. در واقع به جای یک دوره‌ی طولانی، بتای نسخه‌ی سوم در چند بازه‌ی زمانی منتشر می‌شود و تنها در دسترس قشر خاصی از طرفداران سری قرار خواهد گرفت. 

این روند همان‌‌طور که اشاره شد به‌زودی آغاز می‌شود و طبق اعلام سازندگان تنها در دسترس طرفداران واقعی Age of Empires 3 قرار خواهد گرفت، اما در ماه مارس دعوت‌‌نامه‌های بیشتری برای بازیکنان ارسال خواهد شد تا بازیکنان بیشتری بتوانند این بازی را تجربه کنند. به‌نظر می‌رسد که بیشتر زمان بتا به تست کردن جنبه‌های مختلف بخش چندنفره‌ی بازی اختصاص خواهد داشت، اما اعلام شده است که برخی از بخش‌های بتا به کمپین بازی نیز خواهد پرداخت؛ بااین حال به‌نظر می‌رسد که بخش تک نفره‌ی بازی به‌صورت بسیار محدود و در دسترس بازیکنان کمی قرار خواهد گرفت. سازندگان تنها گفته‌اند که تنها چندین مرحله از بخش تک نفره‌ی بازی در بتا حضور خواهد داشت. 

در نهایت، مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بتای بازی Age of Empires 3: Definitive Edition از سوی سازندگان معلوم شد که می‌توانید نگاهی به آن بی‌اندازید: 

  • ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم 
  • ۲ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی 
  • دایرکت ایکس ۱۱ / D3D11
  • HD Graphics 4400 یا بیشتر اگر از حافظه‌ی یکپارچه استفاده می‌کنید

شما می‌توانید نظرات خود را در مورد بازی Age of Empires 3: Definitive Edtion با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده