نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars منتشر شد

سرویس استریم دیزنی پلاس تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars را منتشر کرده که حاوی تصاویر بسیاری از آن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) منتشر شده است. در این تریلر که در واقع تریلر رسمی فصل هفتم انیمیشن Star Wars (جنگ ستارگان) است، شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فصل پایانی آن هستیم که در طول آن، آسوکا با دارث ماول قرار است مواجه شود و همچنین آناکین اسکای‌واکر و اوبی وان کنوبی نیز قرار است حضور پر رنگی را در اتفاقات سریال داشته باشند. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش انیمیشن Star Wars: The Clone Wars که در ۱۲ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود که در واقع ۴ روز با زمان اولیه اعلام شده تفاوت دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

زمان اتفاقات فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars پیش از اتفاقات فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت) و پس از فیلم Star Wars: Episode II – Attack of the Clones (جنگ ستارگان: قسمت دوم - حمله کلون‌ها) جریان دارد. مت لنتر در نقش آناکین اسکای‌واکر، اشلی اکشتاین در نقش آسوکا تانو، جیمز آرنولد تیلور در نقش اوبی وان کنوبی، دی بردلی بیکر در نقش کاپیتان رکس، تام کین در نقش یودا، کتی سکف در نقش بو-کاتان و متیو وود در نقش دارث ماول، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در فصل پایانی انیمیشن Star Wars: The Clone Wars حضور دارند. همچنین دیزنی پلاس و لوکاس فیلم اولین پوستر رسمی فصل هفتم این انیمیشن سریالی را نیز منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars

دیو فلیونی وظیفه ساخت سریال Star Wars: The Clone Wars را بر عهده دارد. پیش از این شاهد انتشار فصل اول سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) از دیزنی پلاس بودیم که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده