نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ شروع پخش فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars مشخص شد

سرانجام دیزنی پلاس زمان شروع پخش رسمی فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) تایید و اعلام شده است. طبق ویدیوی تبلیغاتی که OhMyDisney منتشر کرده، پخش فصل هفتم این انیمیشن سریالی قرار است از تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۰ (۲۸ بهمن ۱۳۹۸) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که پخش فصل هفتم انیمیشن Star Wars (جنگ ستارگان) مانند فصل اول سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) هفتگی باشد. برخلاف فصل‌های قبلی، فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars تنها در ۱۲ قسمت تولید شده که قرار است فصل پایانی این سریال انیمیشنی نیز باشد.

زمان اتفاقات فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars پیش از اتفاقات فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت) و پس از فیلم Star Wars: Episode II – Attack of the Clones (جنگ ستارگان: قسمت دوم - حمله کلون‌ها) جریان دارد. انیمیشن Star Wars: The Clone Wars درواقع دنباله اتفاقات یک انیمیشن سینمایی بود که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و این سریال انیمیشنی در اواخر سال ۲۰۰۸ از شبکه کارتون نتورک به‌روی آنتن رفت و با وجود محبوبیت زیادی که پیدا کرده بود، اما پس از ساخت و پخش ۵ فصل از آن، کارتن نتورک در سال ۲۰۱۳ ادامه پخش این سریال از دنیای جنگ ستارگان را متوقف کرد. در ادامه این انیمیشن توسط نتفلیکس احیا و برای فصل ششم و پایانی تمدید شد که فصل ششم آن که تنها در ۱۳ قسمت تولید شده بود، در سال ۲۰۱۴ از Netflix منتشر گردید.

دیو فلیونی وظیفه ساخت سریال Star Wars: The Clone Wars را بر عهده دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل هفتم این سریال در دسترس نیست، اما در تیر ماه ۹۷ تریلری از این انیمیشن منتشر شد که در آن شاهد اولین ملاقات آناکین اسکای‌واکر با آسوکا پس از جدایی او از فرقه جدای بودیم. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده