نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

تیم Geek Fam رشته Dota 2 جای خالی DuBu را با Whitemon پر کرد

تیم گیک فَم رشته‌ی Dota 2 پس از خروج کیم دو-یانگ از ترکیب، قراردادی با متیو فیلِمون ۱۹ ساله برای پیوستن به تیم امضا کرد.

روز گذشته تیم Geek Fam از جدایی کیم “DuBu” دو-یانگ از ترکیب خبر داد، اما بازیکنی را به‌عنوانِ جایگزین معرفی نکرد. حالا مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، تیم گیک فَم اعلام کرد که با متیو "Whitemon" فیلِمون برای پیوستن به ترکیب به توافق رسیده است. این بازیکنِ اندونزیایی از ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ به‌شکل جدی در رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit شرکت داشته است و تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی شرکت در این رقابت‌ها ندارد. فیلِمون پیش‌ازاین برای تیم Evos Esports بازی می‌کرد و در کنارِ آن‌ها در مسابقات ESL One Hamburg سال ۲۰۱۸ نیز به رقابت پرداخت. با اینکه تیم Evos Esports نایب قهرمانِ فصل دوم مسابقات ESL Indonesia Championship شد و در رده‌ی سوم-چهارم مسابقات WePlay! Dota 2 Tug of War: Dire Asia ایستاد، اما نتوانست در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی Dota 2 موفقیت زیادی به‌دست آورد.

به‌هرشکل، باید ببنیم که آیا Whitemon همان مهره‌ی گم‌شده‌ای است که Geek Fam برای دستیابی به موفقیت به آن نیاز دارد یا تغییراتِ اخیر، آن‌ها را در شرایط بدی قرار می‌دهد. تیم گیک فَم در مرحله‌ی مقدماتی دومین ماینور/میجور این فصل عملکردِ خوبی داشت و از این طریق به مسابقات WePlay! Bukovel Minor راه یافت. این تیم تا مرحله‌ی اصلی مسابقات بوکاول ماینور پیش رفت، اما متاسفانه در فینال براکتِ پایینی با نتیجه‌ی ۰-۲ مغلوبِ تیم نیگما شد. با این شکست، تیم گیک فَم در رده‌ی سوم مسابقات Bukovel Minor ایستاد و با دریافت ۵۴ هزار دلار جایزه‌ی نقدی و ۱۱۰ امتیازِ Dota Pro Circuit به خانه بازگشت.

درحال‌حاضر مارک پولو لوئیس “Raven” فاوستو، کارل "Karl" جیمی، کارلو “Kuku” پالاد، کنی “Xepther” دئو و متیو "Whitemon" فیلِمون ترکیب تیم Geek Fam را پس از تغییراتِ اخیر تشکیل می‌دهند. این تیم برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتی سومین ماینور/میجور این فصل در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن (۹ تا ۱۴ فوریه) باز می‌گردد و از آن‌جایی‌که آن‌ها قادر به راه‌یابی به مسابقات DreamLeague Season 13 نبودند، زمان زیادی برای تمرین در اختیار خواهند داشت. درحال‌حاضر فصل سیزدهم مسابقات DreamLeague در حالِ پیگیری است و رقابت نفس‌گیری بین تیم‌ها برای کسب جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری و ۴۸۵۰ امتیازِ Dota Pro Circuit جایگاه نخست جریان دارد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده