نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

بروزرسانی بازی Hades با نام The Long Winter، محتواهای جدیدی به بازی اضافه می‌کند

محتواهای جدیدی همچون یک الهه جدید، دکور دنیای زیرزمین، ظاهر جدیدی برای نیزه ابدیت و یک قلاب ماهی‌گیری ازطریق بروزرسانی The Long Winter به بازی Hades اضافه می‌شوند.

نسخه دسترسی زودهنگام بازی Hades در اواخر سال ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی عرضه شد. بازی Hades ساخته استودیو سوپرجاینت گیمز (Supergiant Games) به‌صورت کاملاً بی‌سر و صدا به یکی‌ از کامل‌ترین بازی‌های نسخه دسترسی زودهنگام تبدیل شده بود. عرضه نسخه Early Access بازی Hades به این دلیل بود که تیم توسعه‌دهنده بازی‌های بی‌نظیری همچون Bastion و Pyre، هنوز برخی‌از نقص‌های بازی Hades را رفع نکرده بودند. به‌روزرسانی بعدی این بازی، با نام The Long Winter علاوه‌بر رفع نواقص بازی، ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اضافه می‌کند. تریلر جدید این به‌روزرسانی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

دمیتر (Demeter)، الهه فصل‌ها، در آپدیت جدید The Long Winter به بازی اضافه می‌شود. او به بازیکنان شایسته جوایز جدیدی می‌دهد، این جوایز در ماجراجویی جهنمی بازی به بازیکن کمک می‌کنند. همچنین در این آپدیت می‌توانید به Aspect of Guan Yu دسترسی پیدا کنید، این ویژگی در واقع ظاهر ویژه جدیدی برای نیزه ابدیت محسوب می‌شود. به‌علاوه، استودیو سوپرجاینت آیتم قلاب ماهی‌گیری را به بازی اضافه کرده است تا بازیکنان بتوانند آیتم‌های مختلفی را از دنیای زیرزمین استخراج کنند.

گرچه ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی The Long Winter به این‌جا ختم نمی‌شوند. استودیو سوپرجاینت به‌طور کامل سیستم Housing Contractor را نوسازی کرده است، یعنی تعداد زیادی آیتم‌های جدید در اطراف مناطق مسکونی پخش شده‌اند که بازیکن می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. همچنین رویدادهای داستانی جدید، یک یادداشت افسانه‌ای و چیزهای دیگری نیز به بازی اضافه شده‌اند. استودیو سوپرجاینت در این ویدیو اعلام کرد که سلاح جدیدی در تاریخ ۲۰ اسفند به بازی اضافه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی از سلاح جدید منتشر نشده است، ولی قطعاً بازیکنان می‌توانند کارهای جالبی با آن انجام دهند.

بازی Hades در حال‌حاضر برای پلتفرم پی‌سی منتشر شده است. اوایل، این بازی تنها ازطریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بود، اما اخیراً بازیکنان می‌توانند بازی Hades را ازطریق فروشگاه استیم نیز خریداری کنند. با این‌که هنوز بازی Hades در حالت نسخه دسترسی زودهنگام قرار دارد، ولی محتوای زیادی برای سرگرم کردن بازیکنان در خود جای داده است، مخصوصاً انتشار آپدیت The Long Winter در این هفته، می‌تواند بازیکنان را بیشتر از قبل سرگرم کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده