نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰

تاریخ انتشار سریال I Am Not Okay With This اعلام شد؛ انتشار اولین تصاویر

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار سریال I Am Not Okay With This را اعلام و اولین تصاویر این سریال را منتشر کرد.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار سریال I Am Not Okay With This (من با این راحت نیستم) تایید و اعلام شده است. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر چارلز فورسمن، است و شبکه نت فلیکس اعلام کرد که این سریال درام و داستانی نوجوانان قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ (۷ اسفند امسال) از این سرویس استریم منتشر شود. جاناتان انتویسل که سابقه همکاری با شبکه Netflix را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت سریال I Am Not Okay With This را بر عهده دارد. در توصیف این سریال که تهیه کنندگان سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز در پشت آن حضور دارند، گفته می‌شود مثل یک فیلم X-Men (ایکس-من) است که توسط جان هیوز کارگردانی شده باشد. سوفیا لیلیس که برای بازی در فیلم It (آن) و سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) بسیار شناخته شده، نقش اصلی این سریال را بر عهده دارد. 

لیلیس نقش شخصیتی به نام سیدنی را در سریال I Am Not Okay With This بازی می‌کند که شخصیتی بی‌دست و پا، باهوش و شوخ طبع و بذله‌گو، توصیف شده است. اگرچه برای دیگران شاید سیدنی شخصیتی کاملا معمولی باشد، اما او متوجه می‌شود که دارای قدرتی دورجنبی یا دورجابه‌جایی (قابلیت کنترل اشیا از راه دور بدون استفاده از نیروی فیزیکی و تنها با استفاده از قدرت ذهن) است که می‌تواند باعث مشکلات زیادی برای او شود. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر و پوستر رسمی سریال I Am Not Okay With This را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر لیلیس، ویات اولف، سوفیا برایانت، کاتلین رز پرکینز، ایدن وجتک-هیسانگ، زکری اس. ویلیامز و ریچارد الیس، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال I Am Not Okay With This حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده