نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

سوفیا لیلیس نقش اصلی سریال I Am Not Okay With This را بازی می‌کند

شبکه نتفلیکس از انتخاب سوفیا لیلیس برای بازی در نقش اصلی سریال I Am Not Okay With This خبر داد.

در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس فهرست بازیگران سریال I Am Not Okay With This را تایید و اعلام کرده است. این سرویس استریم اعلام کرد که سوفیا لیلیس که برای بازی در فیلم It (آن) و سریال Sharp Objects (چیزهای تیز) بسیار شناخته شده، قرار است نقش اصلی این سریال درام و داستانی نوجوانان را بازی کند. سریال I Am Not Okay With This Series اقتباسی از رمانی به همین نام اثر چارلز فورسمن، است و جاناتان انتویسل که سابقه همکاری با شبکه Netflix را در کارنامه دارد، وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد. این سریال که تهیه کنندگان سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) نیز در پشت آن حضور دارند، داستان یک دختر با قدرت‌های مرموز را دنبال خواهد کرد که شما در ادامه می‌تونید اولین تصویر لیلیس در این سریال را نیز مشاهده کنید:

I Am Not Okay With This

لیلیس نقش شخصیتی به نام سیدنی را در سریال I Am Not Okay With This Series بازی می‌کند که شخصیتی بی دست و پا، باهوش و شوخ طبع و بذله گو، توصیف شده است. اگرچه برای دیگران شاید سیدنی شخصیتی کاملا معمولی باشد، اما او متوجه می‌شود که دارای قدرتی دورجنبی یا دورجابه‌جایی (قابلیت کنترل اشیا از راه دور بدون استفاده از نیروی فیزیکی و تنها با استفاده از قدرت ذهن) است که می‌تواند باعث مشکلات زیادی برای او شود. علاوه‌بر این، شبکه نت‌ فلیکس از حضور ویات اولف، سوفیا برایانت و کاتلین رز پرکینز، برای بازی در دیگر نقش‌های اصلی این سریال خبر داد. اولف نقش استنلی باربر، همسایه سیدنی را بر عهده دارد، برایانت، نقش بهترین دوست سیدنی که شخصیتی شاداب توصیف شده و رز پرکینز نقش مگی، مادر سیدنی را بر عهده دارد که سال‌ها است که شوهرش فوت کرده و باید ساعت‌ها در ظرفشویی رستوران باید کار کند و همزمان دو فرزندش را نگه دارد و بزرگ کند. 

علاوه‌بر این، ایدن وجتک-هیسانگ در نقش برادر و ریچارد الیس در نقش دوست سیدنی، دیگر بازیگران سریال I Am Not Okay With This Series هستند که فیلم‌برداری و تولید آن نیز آغاز شده است. فصل اول این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. لیلیس اخیرا در فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase (نانسی درو و پلکان پنهان) به ایفای نقش پرداخته و او قرار است در فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) نیز حضور کوتاهی داشته باشد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده