نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Altered Carbon اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری کوتاه سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم سریال Altered Carbon را تایید و اعلام کرده است.

ماه مرداد سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل دوم این سریال سایبرپانکی تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که فصل دوم سریال Altered Carbon که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۲۰ (۸ اسفند ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر شود. تیزر فاش شده حاوی تصویر رسمی نیست و در واقع تنها برای اعلام تاریخ انتشار سریال منتشر شده که قابل انتظار است به‌زودی تریلر رسمی فصل دوم سریال Altered Carbon منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

آنتونی مکی در نقش تاکشی کواچ، سیمون میسیک در نقش ترپ، للا لورن در نقش دانیکا هارلن، کریس کانر در نقش ادگار پو، رنی الیس گولدزبری در نقش کوئلکریست فالکونر، دینا شهابی در نقش Dig 301، توربن لیبرخت در نقش سرهنگ ایوان کاررا، جیمز سایتو در نقش تاناسدا هیداکی و ویل یان لی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Altered Carbon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل دوم سریال توسط نتفلیکس، فصل دوم ادامه تلاش‌های تاکشی کواچ، تنها سرباز برتر باقی‌مانده گروه جنگجویان بین‌ستاره‌ای، برای یافتن عشق گمشده‌اش یعنی کوئلکریست فالکونر، را دنبال می‌کند. پس از گذشت چندین دهه و جستجو در کهکشان، کواچ دوباره به سیاره محل زندگی‌اش یعنی دنیای هارلان بازگشته و او اکنون با شرط کمک کردن برای یافتن کوئل، استخدام شده است.

کواچ در حالی که با گذشته خود دست و پنجه نرم می‌کند، مسئول تحقیقات در مورد یک سری قتل‌های وحشیانه شده که کواچ در تحقیقات و یافته‌های ماموریت جدید خود شوکه شده و او برای حل این جنایت و پیگیری او برای یافتن کوئل، نیاز به کمک دارد. با کمک پو، هوش مصنوعی وفادار به کواچ، حال کواچ با متحدان جدیدی شریک شده تا از دشمنان خود پیشی بگیرد و حقیقت را پیدا کند: کوئلکریست فالکونر چه کسی است؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده