نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ویل یان لی در فصل دوم سریال Altered Carbon بازمی‌گردد

ویل یان لی، بازیگر نقش تاکشی کواچ، برای نقش آفرینی در یک نقش پنهانی در فصل دوم سریال Altered Carbon حضور دارد.

ماه مرداد سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی دیگر از بازیگران فصل اول در فصل دوم اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ویل یان لی قرار است برای بازی در یک نقش ظاهرا جدید که اطلاعاتی از آن فاش نشده و در چند قسمت حضور خواهد داشت، در فصل دوم سریال Altered Carbon بازگردد. یان لی پیش از این نقش تاکشی کواچ اصلی را در فصل اول بازی کرده بود و اگرچه انتظار می‌رفت او بار دیگر این نقش را در فصل دوم بازی کند، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش او در فصل دوم این سریال سایبرپانکی منتشر نشده است. 

آنتونی مکی، بازیگر نقش سم ویلسون ملقب به فالکون در دنیای سینمایی مارول، قرار است نقش تاکشی کواچ را در فصل دوم سریال Altered Carbon بازی کند که در فصل اول این سریال، جوئل کینامن نقش این شخصیت را بازی کرده بود. علاوه بر مکی و یان لی سیمون میسیک در نقش ترپ، للا لورن در نقش دانیکا هارلن، کریس کانر در نقش ادگار پو، رنی الیس گولدزبری در نقش کوئلکریست فالکونر، دینا شهابی در نقش Dig 301، توربن لیبرخت در نقش سرهنگ ایوان کاررا و جیمز سایتو در نقش تاناسدا هیداکی، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Altered Carbon حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فصل دوم سریال Altered Carbon قرار است در ۸ قسمت تولید شود که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ از شبکه Netflix شاهد انتشار آن باشیم. آلیسون شاپکر وظیفه ساخت فصل دوم سریال Altered Carbon را بر عهده دارد و لاتا کالوگریدز، سازنده فصل اول، هنوز بخشی از تیم تولید است، اما شورانر اصلی سریال دیگر نیست. همچنین نتفلیکس در حال ساخت یک انیمه براساس سریال Altered Carbon نیز است که وظیفه دارد تا دنیای این مجموعه را گسترش دهد


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده