نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سریال The Witcher در راه تبدیل شدن به پر بیننده‌ترین فصل اول یک سریال نتفلیکس است

شبکه نتفلیکس آمار جدیدی از میزان استقبال از فصل اول سریال The Witcher را منتشر کرده که خبر از استقبالی بی‌نظیر از این سریال دارد.

ماه آذر امسال بود که فصل اول سریال The Witcher (ویچر) از شبکه نت فلیکس و براساس آمار منتشر شده، این سریال یکی از دومین سریال پر بیننده این سرویس استریم در سال ۲۰۱۹ بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از میزان استقبال از فصل اول سریال ویچر منتشر شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که بیش از ۷۶ میلیون کاربر این سرویس استریم فصل اول سریال The Witcher را در ۴ هفته اول انتشار تماشا کرده‌اند. براساس این آمار، فصل اول این سریال فانتزی در راه تبدیل شدن به پر بیننده‌ترین و بزرگترین فصل اول یک سریال در تاریخ نتفلیکس است. پیش از این نتفلیکس سریال ویچر را یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های خود در سال ۲۰۱۹ معرفی کرده بود که این برای اولین‌بار است این سرویس استریم آمار رسمی را منتشر می‌کند، اما نتفلیکس تغییراتی را نیز در سیستم محاسبه افرادی که سریال یا فیلم را تماشا کرده‌اند، نیز ایجاد کرده است.

سریال The Witcher

اگرچه عدد ۷۶ میلیون بیننده عدد بزرگی است، اما نتفلیکس گفته است که از این به بعد هر کاربری ۲ دقیقه ابتدایی یک فیلم یا یک قسمت سریال را تماشا کند، در آمار جدید حساب خواهد شد. پیش از این آمار براساس کسانی بود که حداقل ۷۰ درصد یک فیلم یا یک قسمت سریال را تماشا کرده بودند. سیستم جدید نتفلیکس باعث افزایش حدود ۳۵ درصدی آمار بینندگان این سرویس استریم می‌شود. این بدان معنا است که آمار ۷۶ میلیون بیننده سریال The Witcher به چیزی در حدود ۴۹.۴ میلیون بیننده تغییر می‌کند. بااین حال، چیزی که مشخص است آمار استقبال از سریال ویچر برای نتفلیکس بسیار خوب است و نوید یک شروع بسیار خوب را می‌دهد. 

لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال ویچر نیز با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود از استقبال فوق‌العاده بینندگان نتفلیکس برای تماشای سریال The Witcher، تشکر و قدردانی کرد. همچنین سریال The Witcher برای فصل دوم نیز تمدید شده که انتظار می‌رود فصل دوم سریال ویچر که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. تاکنون بازگشت هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا، در فصل دوم این سریال تایید و اعلام شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده