نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی‌های بیشتری در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ معرفی خواهد شد

به‌نظر می‌رسد نینتندو همانند سال‌های اخیر برنامه‌های ویژه‌ای برای سوییچ تدارک دیده و قرار است در سال ۲۰۲۰ نیز بازی‌های زیادی برای این کنسول معرفی شوند.

یکی از دلایل اصلی موفقیت یک کنسول، انتشار مرتب بازی‌های بزرگ و پشتیبانی استودیوها از آن است؛ نینتندو پس از شکست تلخی که به‌دلیل نبود آثار قابل توجه از کنسول Wii U متحمل شد، تصمیم گرفت سیاست‌های خود را تغییر دهد. در سال ۲۰۱۷ نینتندو کنسول نینتندو سوییچ را روانه بازار کرد. سوییچ علی‌رغم دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، از حمایت و پشتیبانی‌های استودیوهای بازی‌سازی برخوردار شد و همین امر نیز حکم موفقیت آن را امضا کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد نینتندو برای سال ۲۰۲۰ میلادی نیز برنامه‌های زیادی برای کاربران کنسول سوییچ تدارک دیده است. نینتندو در ایمیل اخیری که ارسال کرده یک دورنمایی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در سال جاری را شرح داده است. این غول ژاپنی در قسمتی از این توضیحات خود تاکید می‌کند که:

حواستان را کاملا جمع کنید چرا که در سال ۲۰۲۰ میلادی بازی‌های بیشتری قرار است معرفی شوند.

علی‌رغم اینکه هنوز اطلاعات و جزییات کافی از بازی‌های امسال کنسول سوییچ اعلام نشده است، اما باتوجه به شواهد، عرضه آثار فرست پارتی مثل Tokyo Mirage Sessions #FE Encore، نسخه جدید Pokemon Mystery Dungeon: Red Rescue Team DX و Animal Crossing: New Horizons به‌نظر قطعی می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید که در کنار انتشار آثار فرست پارتی، نینتندو بازی‌های انحصاری بزرگی چون No More Heroes 3 و Bravely Default 2 را نیز در دست ساخت دارد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اخیرا شایعه‌ای فاش شده مبنی‌بر اینکه نینتندو در تلاش است تا در سال جاری یک بازی دوبعدی از مجموعه متروید (Metroid) و همچنین دنباله‌ بازی محبوب Paper Mario که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ برای کنسول نینتندو 64 منتشر شده بود را برای سوییچ منتشر کند.

حال باید منتظر ماند و دید نینتندو امسال نیز می‌تواند همانند سال‌های اخیر کاربران کنسول هیبریدی سوییچ را راضی نگه دارد یا خیر. شما نیز اگر از دارندگان سوییچ هستید، بیش از همه دوست دارید چه اثری در سال ۲۰۲۰ برای این کنسول عرضه شود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده