// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

شایعه: نسخه جدید Paper Mario و Metroid دو بعدی امسال منتشر می‌شود

اخیرا شایعاتی منتشر شده است که امسال باید منتظر نسخه جدید Paper Mario و نسخه دو بعدی جدید Metroid باشیم.

لیست بازی‌های جدید کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۰ تاکنون چنگی به دل نمی‌زند و تقریبا خالی به‌ نظر می‌رسد. با توجه به این‌که زمزمه‌هایی از برگزاری یک رویداد Nintendo Direct جدید و معرفی بازی‌های تازه‌ای برای این کنسول به گوش می‌رسد، در حال حاضر تنها مواردی که تایید شده‌اند شامل Animal Crossing: New Horizons ،Xenoblade Chronicles: Definitive Edition و No More Heroes 3 است. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی به گوش می‌رسد که هنوز مشخص نیست صحت دارند یا نه.

طبق این شایعات که براساس اطلاعات منتشر شده در حساب توییتر شخصی به‌نام Sabi (کسی که پیش‌تر نیز سابقه‌ی فاش کردن برخی از این بازی‌ها را داشته)، قرار است امسال شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی از بازی Paper Mario و همچنین یک نسخه دو بعدی جدید از بازی Metroid باشیم که دنباله‌ی بازی Metroid Fusion خواهد بود. طبق روال همیشگی شایعه‌ها، بهتر است زیاد روی این مورد به‌عنوان یک خبر قطعی و رسمی حساب باز نکنید؛ خصوصا این‌که در مورد کنسول نینتندو سوییچ است!

تقریبا مدت زمان زیادی می‌گذرد که خبری از نسخه‌ی جدید این دو مجموعه به گوش نرسیده است. آخرین نسخه از این دو مجموعه به بازی Paper Mario: Color Splash برای کنسول Wii U در سال ۲۰۱۶ و بازی Metroid: Samus Returns برای کنسول نینتندو 3DS در سال ۲۰۱۷ برمی‌گردد. قطعا ساخت دنباله‌ای برای این دو بازی یا در کل نسخه‌ی جدیدی از این دو مجموعه می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران آن‌ها باشد.

پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی‌بر این‌که نینتندو حداقل دو بازی دیگر Wii U را برای سوییچ پورت خواهد کرد، در زومجی مطالعه کردید. همچنین در سایر اخبار مرتبط با کنسول نینتندو سوییچ پیش‌تر در زومجی خواندید که تاریخ انتشار Metro Redux برای نینتندو سوییچ مشخص شد.

نظر شما در مورد شایعه‌ی منتشر شده چیست؟ آیا امسال شاهد معرفی و انتشار نسخه‌ی جدیدی از این دو مجموعه خواهیم بود؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده