نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: پایان فصل اول لودینگ، فصل جدید برنامه و گپی کوتاه درباره ویدیوهای زومجی

در این ویدیو کوتاه سعی کردیم تا درباره فصل بعدی برنامه لودینگ، تغییرات آن و همچنین برنامه زومجی برای انتشار برنامه‌های ویدیویی صحبت کنیم. 

از لحظه تولد زومجی تا به امروز، بیشتر از ۵ سال می‌گذرد. همان روزها و ماه‌های اول به این نتیجه رسیدیم که باید محتوای ویدیویی رو جدی بگیریم. همین موضوع باعث شد تا امروز انواع و اقسام برنامه‌های ویدیویی با موضوعات مختلف را تصویربرداری و پخش کنیم. 

یکی از این برنامه‌‌‌‌ها، هفته‌نامه زومجی بود که پخش آن بعد از ۸۵ قسمت متوقف شد. تجربه‌اندوزی ما در این ۸۵ قسمت باعث شد تا به یک شو گیمینگ بلند یعنی لودینگ برسیم. امروز این برنامه هم به قسمت ۸۰ رسید و توانستیم هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها کنار هم باشیم و هر هفته،‌ آیتم‌های مختلفی را تقدیم شما کنیم.

از چند هفته پیش و با توجه به نظرات و بازخوردهایی که از مخاطبین برنامه لودینگ دریافت می‌کردیم، به این فکر افتادیم تا تغییری کلی در برنامه لودینگ ایجاد کنیم. هفته‌ها است که در حال صحبت و ایده‌پردازی برای فرم جدید برنامه بودیم و با این حال، به پخش قسمت‌های مختلف هم ادامه دادیم. اینحا اما پایان لودینگ و البته فصل اول آن است. فصل اول لودینگ هفته گذشته بعد از پخش ۸۰ قسمت متوقف شد.

قرار نیست غیبت لودینگ طول بکشد و قول می‌دهیم که خیلی زود با فرم جدید برنامه برگردیم و همراه شما باشیم.

سخن را کوتاه می‌کنم و شما را دعوت به تماشای این ویدیو که حاوی اطلاعات و توضیحات بیشتری است:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده