// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲

ناتی داگ به دنبال شخصی ماهر به دایرکت ایکس 12 و کامپیوتر است

ناتی‌داگ به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده است که به‌دنبال یک برنامه نویس گرافیکی برای The Last of Us Part II و‌ آشنا با معماری کارت گرافیک‌های کامپیوتر است.

مدتی است شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه بازی Horizon Zero Dawn احتمالا برای کامپیوتر هم عرضه می‌شود. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد استودیو ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، هم به‌دنبال جذب افرادی است که تجربه کار کردن روی کارت‌ گرافیک‌های امروزی از جمله گرافیک‌های انویدیا را داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ناتی‌‌داگ فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن مشخص شده است که این استودیو به‌دنبال جذب یک برنامه نویس گرافیکی برای بازی The Last of Us Part 2 است. این برنامه نویس گرافیکی قرار است به تیم رندرینگ ناتی‌داگ اضافه شود و باید فهم درستی از معماری کارت گرافیک های امروزی از جمله کارت گرافیک‌های انویدیا داشته باشد. همچنین تجربه کار کردن با ویژگی‌های دایرکت ایکس 12 و ولکان هم داشت باشد.

همچنین وجود عبارت تجربه برنامه‌نویسی روی کامپیوتر درکنار تجربه کار روی کنسول، مورد دیگری است که سبب شده بیش‌ازپیش به عرضه نسخه کامپیوتر The Last of Us Part II فکر کنیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این بازی واقعا برای پی سی هم پورت می‌شود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۹ خرداد ماه (۲۹ مِی) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده