// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

شایعه: نینتندو حداقل دو بازی دیگر Wii U را برای سوییچ پورت خواهد کرد

طبق شایعاتی که منتشر شده، گویا نینتندو قصد دارد برای سال ۲۰۲۰ میلادی، حداقل دو بازی دیگر از کنسول Wii U به نینتندو سوییچ بیاورد.

با ورود به سال ۲۰۲۰ این‌طور به نظر می‌رسد که فهرست بازی‌های نینتندو کمی خلوت است. یکی از موارد موجود در این فهرست که برای کنسول سوییچ برنامه‌ریزی شده، بازی Animal Crossing: New Horizons است. البته و طبق رسم همیشگی Nintendo احتمال دارد که امسال نیز تعدادی از بازی‌های کنسول Wii U برای سوییچ عرضه شوند. طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که توسط امیلی راجرز منتشر شده است، شرکت نینتندو حداقل دو بازی دیگر Wii U را برای پورت کردن روی سوییچ در سال ۲۰۲۰ در نظر دارد.

وی همچنین گفته است که باتوجه‌به اینکه بازی‌های زیادی برای پورت کردن باقی نمانده‌اند، شاید بتوان این دو بازی را حدس زد. نینتندو پیش‌تر از انتشار ریمستر دو بازی Tokyo Mirage Sessions #FE Encore و Xenoblade Chronicles – Definitive Edition برای سوییچ در سال ۲۰۲۰ خبر داده بود. با نگاه کردن به فهرست بازی‌های کنسول Wii U که تاکنون پورت نشده‌اند، به فهرست کوتاهی می‌رسیم که شامل بازی‌های The Wonderful 101 ،Pikmin 3 ،Super Mario 3D World ،Xenoblade Chronicles X ،The Wind Waker HD و Twilight Princess HD است که می‌توان گفت دارای بالاترین احتمال برای پورت شدن هستند.

وی همچنین گفته است که نینتندو در حال برنامه‌ریزی برای انتشار بازی Animal Crossing: New Horizons در نیمه اول سال جاری میلادی است و احتمالا پورت شدن بازی‌های Wii U هم همراه این پروژه در برنامه قرار می‌گیرد تا بتواند در اسرع وقت آن‌ها را منتشر کند. قرار است شرکت نینتندو در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ نیز عناوین جدید و بزرگی منتشر کند که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

به نظر شما باید منتظر چه بازی‌هایی برای پورت شدن روی سوییچ باشیم؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده