// یکشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

CD Projekt Red: بازی Cyberpunk 2077 ارزش تاخیر ۶ ماهه را خواهد داشت

تیم توسعه استودیو CD Projekt Red به بازیکنان قول داد که تأخیر زمان انتشار بازی Cyberpunk 2077 قطعا ارزشش را خواهد داشت.

درحالی‌که قرار بود جدیدترین بازی استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یعنی بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) حدود سه ماه دیگر منتشر شود، این استودیو اعلام کرد که این بازی به‌منظور بهینه‌سازی با پنج ماه تأخیر عرضه خواهد شد. درحالی‌که در ابتدا قرار بود این بازی در آوریل ۲۰۲۰ منتشر شود، CD Projekt Red اعلام کرد که بازی سایبرپانک 2077 اکنون در سپتامبر سال ۲۰۲۰ درست کمی پیش از آغاز عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی منتشر می‌شود. درحالی‌که تأخیر خوردن بازی‌ها برای طرفداران همیشه تا حدی ناامیدکننده است، چندین کارمند این استودیو به هواداران اطمینان دادند که این وقت اضافه ارزشش را خواهد داشت.

در پاسخ به تأخیر بازی سایبرپانک 2077، چندین عضو تیم توسعه استودیو CD Projekt Red نظرات خود را در توییتر ابراز کردند تا به هواداران و طرفداران اطمینان دهند که از زمان اضافی برای ساخت بازی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهد شد. طراح مرحله ارشد مایلز توست که گفت هواداران ممکن است به‌خاطر این تأخیر ناامید شوند اما در ادامه توضیح داد که مطمئناً درنهایت این تأخیر ارزش را خواهد داشت و از هواداران به‌خاطر حمایت‌شان تشکر کرد. به همین ترتیب، مدیر تضمین کیفیت استودیو CD Projekt Red، لوکاسز بابیل، گفت: «نگران نباشید ما کارمان را به درستی تحویل خواهیم داد.»

cyberpunk 2077

باتوجه‌به سطح انتظار هواداران از این بازی که در طی چند سال گذشته افزایش هم یافته است، دیدن این نکته که توسعه‌دهندگان CD Projekt Red تلاش می‌کنند ناامیدی طرفداران از این تأخیر را کاهش دهند، دلگرم کننده است. باتوجه‌به تأخیر بعضی بازی‌های بسیار مورد انتظار مانند Final Fantasy VII Remake ،Marvel’s Avengers و بازی The Last of Us Part II  به نظر می‌آید که تأخیرها دیگر یک اتفاق عجیب در صنعت بازی نیستند و یک مرحله‌ی طبیعی در چرخه‌ی نزدیک‌تر شدن بازی به زمان انتشار محسوب می‌شوند.

واژه کرانچ کردن را که این روزها زیاد می‌شنویم به معنای کار سخت، طاقت‌فرسا و خارج از برنامه در استودیوهای بازی‌سازی است که اعضای استودیو مجبور هستند ساعات اضافه یا حتی آخر هفته‌ها را در محل کار بمانند تا بازی را برای زمان عرضه آماده کنند. باتوجه‌به اینکه استودیو CD Projekt Red به پایان زمان عرضه‌ی بازی سایبرپانک 2077 نزدیک می‌شود، انتظار می‌رود که سازندگان این استودیو وارد مرحله‌ی کرانچ بشوند اما به نظر می‌آید که باید بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم این چند ماه اضافه چگونه تیم سازنده‌ی استودیو سی دی پراجکت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۹۹ (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده