نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازیگر سریال Younger به سریال جدید مردگان متحرک اضافه شد

نیکو ترترلا، بازیگر سریال Younger جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران اسپین آف جدید سریال The Walking Dead اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) تایید و اعلام شده است. ورایتی تایید کرد که نیکو ترترلا به جمع بازیگران سومین سریال مردگان متحرک اضافه شده است. این سریال قرار است داستان گروهی از بچه‌ها را دنبال کند که در دنیای آخر الزمانی و پر از زامبی باید بزرگ شوند. ترترلا نقش شخصیتی به‌نام فلیکس را بر عهده دارد که به مردی شریف و محترم توصیف شده که ترسی از تلاش و جنگیدن برای امنیت دیگران ندارد. علاوه بر ترترلا، الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن و علیا رویال، دیگر بازیگرانی هستند که در سومین سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ترترلا در طی سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در سریال Younger (جوان‌تر) شناخته شده است و پخش این سریال کمدی همچنان ادامه دارد. او همچنین در سریال‌های دیگری چون سریال The Following (پیروی)، سریال The Beautiful Life: TBL و سریال Make It or Break It نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. ترترلا همچنین سابقه بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Scream 4 (جیغ ۴)، فیلم Trespass (تعدی) و فیلم Odd Thomas را نیز در کارنامه خود دارد. متیو نگرته، نویسنده ۲۳ قسمت از سریال The Walking Dead و تهیه کننده با سابقه این مجموعه، به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سومین سریال مردگان متحرک حضور دارد.

فصل اول سومین سریال The Walking Dead قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود. مدتی پیش اولین تیزر این سریال نیز منتشر شد که در آن با دنیا و شخصیت‌های این سریال بیشتر آشنا شدیم. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید اسپین‌آف جدید و بدون نام سریال مردگان متحرک نیز مدتی‌ می‌شود که در ویرجینیا آغاز شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده