// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کریستال داینامیکس: انتظار واکنش منفی نسبت به Marvel's Avengers را داشتیم

استودیوی Crystal Dynamics که مسئولیت ساخت بازی Marvel's Avengers را برعهده دارد، بیان داشته که انتظار واکنش‌های منفی به بازی خود را داشته است.

شان اسکیگ، نویسنده و کارگردان هنری بازی Marvel's Avengers، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی پلی‌استیشن گفت که زمانی که نقشی در ساخت این بازی برعهده گرفت، می‌دانست که از سمت هواداران چه واکنشی خواهد دید:

زمانی که من به این پروژه پیوستم، هنوز در اوایل کار بودیم و  فقط یک چارچوب اولیه داشتیم. رویکرد من، یافتن چالش‌های درونی هر کاراکتر و نحوه‌ی تاثیر آن‌ها بر داستان بود. این چالش‌ها بر روی توانایی آن‌ها برای بازی و تکامل تاثیرگذار خواهد بود.

اسکیگ قبل از کار روی بازی Marvel's Avengers، در پروژه‌های روایت‌محوری همانند Uncharted و The Last of Us کار کرده بود. به گفته‌ی او، قصدش ساختن دنیایی بوده که هواداران بتوانند به طور کامل از لحاظ احساسی با آن درگیر شوند:

ما داریم راجع به ۸۰ سال تاریخ مارول صحبت می‌کنیم. موضوع مهمی که افراد فراموش می‌کنند، این است که در زمان انتشار فیلم‌های مارول نیز اعتراضات زیادی انجام شد و هواداران مارول در برابر آن انتقاد می‌کردند و چیزایی مشابه به «آیرون من این‌گونه صحبت نمی‌کند!» می‌شنیدیم. ما هم‌اکنون برای این بازی نیز با همین مشکل رو به رو هستیم.

اخیراً، Square-Enix اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی این بازی از ۲۵ اردیبهشت ماه به ۱۴ شهریور تغییر یافته است. استودیوی Crystal Dynamics می‌تواند از این فرصت استفاده کرده تا به جزئیات کوچک بازی رسیدگی کند و محصول بهتری را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

در بازی، بازیکنان کنترل انتقام‌جویانِ اصلی، همانند Black Widow, Captain و Iron Man را برعهده خواهند داشت. علاوه بر آن‌ها، شخصیت‌های دیگری همانند Ms. Marvel نیز قابل بازی هستند. به گفته‌ی کریستال داینامیکس، بخش داستانی بازی حدود ۳۰ ساعت به طول می‌انجامد.

Marvel's Avengers، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده