نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فیلم John Wick 3: Parabellum به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک تبدیل شد

فیلم John Wick 3: Parabellum در دومین هفته اکرانش سرانجام موفق شد به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک تبدیل شود.

از هفته گذشته بود که اکران جهانی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) رسما آغاز شد و این فیلم اکشن توانست پس از سه هفته به صدرنشینی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در گیشه خاتمه دهد.

 حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، طبق انتظار و پیش‌بینی‌ها، قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه خود تبدیل شده است. این فیلم اکشن فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) در سه روز پایان هفته دومین هفته اکرانش حدود ۲۴.۶ میلیون دلار فروش کند و با اینکه صدرنشینی گیشه را از دست داد، اما این فیلم توانست فروش خود را از مرز ۱۰۰ میلیون عبور دهد. همچنین قسمت سوم فیلم John Wick اولین فیلم مجموعه جان ویک است که فروش داخلی آن از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. علاوه‌بر این، در چهارمین روز هفته روز یادبود، فیلم John Wick 3: Parabellum فروشی در حدود ۳۱ میلیون دلار را تجربه کرد تا در مجموع، تا پایان روز دوشنبه بیش از ۱۰۷.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند.

John Wick 3: Parabellum

همچنین مجموع فروش جهانی فیلم John Wick 3: Parabellum نیز به ۱۸۲ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا این فیلم تنها در ۱۰ روز با پشت سر گذاشتن فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) با فروش ۹۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۷۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان و فیلم John Wick با فروش ۴۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۸.۸ میلیون دلار در سراسر جهان، به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک تبدیل شود. عملکرد درخشان فیلم John Wick 3: Parabellum باعث شد تا شرکت لاینزگیت خیلی سریع ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) را تایید کند. این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک، ایان مک‌شین، هلی بری، آسیا کیت دیلون، مارک داکاسیوس، جیسون منتزوکس، آنجلیکا هیوستون و هیرویوکی سانادا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده