// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تصاویر جدید Resident Evil 3 Remake شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد

به‌دنبال منتشر شدن تریلر جدید بازی Resident Evil 3 Remake، تصاویر متعددی از بازی منتشر شد که شخصیت‌های این نسخه را نشان می‌دهد.

شب گذشته بود که تریلر جدید بازی Resident Evil 3 Remake منتشر شد. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد حضور نمسیس و تعقیب‌وگریزهای او با جیل ولنتاین بودیم. همچنین در گذشته کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر نسخه بازسازی شده رزیدنت ایول 3، اعلام کرده بود که کارلوس اولیویرا گیم‌پلی مخصوص‌به خود را دارد. ازاین‌رو یکی دیگر از بخش‌هایی که در تریلر بازی نمایش داده شد، سکانس‌هایی از گیم‌پلی کارلوس بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌دنبال انتشار تریلر رزیدنت ایول 3 ریمیک، تصاویر جدیدی هم از بازی منتشر شد که کاراکترهای جهان Resident Evil 3 را نشان می‌دهد. در بعضی از تصاویر منتشر شده، کارلوس را در حال نابود کردن یک هانتر می‌بینیم. این در حالی است که در یکی دیگر از تصویرهای منتشر شده، نمسیس را با بازوکای معروف خود می‌بینیم. از دیگر شخصیت‌هایی هم که در این تصاویر حضور دارند، می‌توان به برد ویکرز و میخاییل ویکتور اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Resident Evil 3 Remake را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۹ (سه آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده