// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

تریلر جدید Resident Evil 3 Remake ما را بیشتر با ظاهر وحشتناک Nemesis آشنا می‌کند

کپکام تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار خود یعنی Resident Evil 3 Remake منتشر کرده است که بیشتر روی هیولای این بازی یعنی نمسیس تمرکز دارد.

Resident Evil 3 Remake ماه گذشته با انتشار تریلر رسمی معرفی شد و طرفداران را به وجد درآورد. هنوز دو ماه از معرفی رسمی این بازی نگذشته است که کپکام تریلر دیگری از این بازی مورد انتظار منتشر کرده است.

در اولین تریلر منتشر شده کمتر توانستیم کاراکتر معروف این بازی یعنی Nemesis را ببینیم و حالا گویا کپکام با تریلر جدید قصد دارد بازیکنان را بیشتر با ظاهر جدید این هیولای وحشتناک آشنا کند. تریلر جدید که ۹۰ ثانیه است صحنه‌های مختلفی از تعقیب و گریز جیل و نمسیس را نشان می‌دهد. مورد جدیدی که در تریلر دیده شد اسلحه جدید نمسیس است که در واقع یک شعله‌افکن یا همان Flamethrower است. در حالی که طرفداران قدیمی این مجموعه، نمسیس را همیشه با موشک‌اندازش می‌شناسند، کپکام با انتشار تصویری تایید کرد که اسلحه قدیمی این هیولا در این نسخه نیز وجود دارد و در اختیار نمسیس قرار می‌گیرد. در پایین می‌توانید مدل اصلی نمسیس را به‌همراه موشک‌انداز معروفش ببینید.

Resident Evil 3 Remake

همچنین یکی از هیولاهای قدیمی این مجموعه یعنی شکارچی (Hunter) در تریلر دیده شد. این هیولا با صدای گوش‌خراش خود مقابل یکی دیگر از کاراکترهای قابل بازی یعنی کارلوس قرار می‌گیرد و با فریاد همیشگی‌اش، ترس در جان بازیکن می‌اندازد. از لینک پایین می‌توانید جدیدترین تریلر بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک را در یوتوب تماشا کنید.

تماشا از یوتوب

نظر شما کاربران در مورد تریلر جدید Resident Evil 3 و طراحی شخصیت‌های این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده