// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

آپدیت جدید FIFA 20 با هدف بر بهبود گیم پلی بازی برای پی سی منتشر شد

دهمین آپدیت FIFA 20 در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته است و تغییرات مثبتی روی گیم پلی بازی نظیر عملکرد بهتر در دریبل زدن داشته است.

زمانی‌که دومین آپدیت بازی FIFA 20 عرضه شد، یک سری تغییرات در گیم‌پلی بازی به‌وجود آمد که در جریان آن، می‌توان به ترفندهای اولیه دریبل‌زدن در بازی اشاره کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین به‌روزرسانی فیفا 20 در دسترس قرار گرفته است و شاهد بهتر شدن عملکرد دریبل‌زدن در بازی هستیم. 

در دهمین آپدیت فیفا 20، تغییرات مختلفی روی گیم‌پلی بازی اعمال شده است، اما مهم‌ترین آن را می‌توان پاسخگویی بهتر دریبل‌زدن دانست. دراین‌میان اشاره کنم که آپدیت جدید FIFA 20 در حال حاضر فقط برای کامپیوتر منتشر شده است و به‌زودی روی سایر پلتفرم‌های بازی هم عرضه می‌شود. در توضیحات به‌روزرسانی ذکر شده آمده است:

بازیکنانی که مولفه دریبل، Agility و بالانس آنها ۸۰ یا بالاتر است و همچنین از حرکات تکنیکی و بهبود دهنده دریبل استفاده نمیکنند، عملکرد دریبل بهتری خواهند داشت و واکنش به دستورهای دریبل آنها افزایش پیدا میکند.

این تغییرات باعث می‌شود تا بازیکنانی که با ساختار دریبل‌زدن آشنا هستند، بتوانند بهتر از گذشته دریبل بزنند. از دیگر تغییرات اعمال شده با دهمین به‌روزرسانی فیفا 20 هم می‌توان به کاهش مدت زمان ایستادن بازیکن به هنگام ضربه ایستگاهی اشاره کرد که از ۳۰ ثانیه به ۱۵ ثانیه کاهش پیدا کرده است. همچنین درجه سختی آلتیمیت در حالت Career Mode هم دستخوش تغییراتی شده است تا بازیکنان بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شوند. علاقه‌‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت منبع خبری، تغییرات کامل این به‌روزرسانی را مشاهده کنند.

بااین‌حال هنوز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی که مربوط به مشکلات سرور و تاخیر به هنگام بازی کردن است، حل نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده در چه زمانی این مشکل را حل می‌کند. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده