// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Final Fantasy VII تاخیر خورد

چندی پیش حساب کاربری توییتر Final Fantasy VII Remake در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که این بازی تاخیر خورده و در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ عرضه می‌شود.

زمانی‌که تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Remake پس از سال‌ها انتظار مشخص شد، کاربران با خود فکر می‌کردند که اسکوئر انیکس (Square Enix) این بازی را در زمان مشخص شده عرضه می‌کند، اما به‌تازگی مشخص شده است که علاقه‌مندان برای تجربه‌ی فاینال فانتزی 7 ریمیک باید چند هفته بیشتر منتظر بمانند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Final Fantasy 7 Remake در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که بازی تاخیر خورده است و در تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰) برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده Final Fantasy VII Remake، در جریان این بیانیه اعلام کرده:

می‌دانیم که خیلی از شما صبورانه منتظر عرضه Final Fantasy VII Remake بوده‌اید تا آن را تجربه کنید. برای مطمئن شدن از اینکه بازی می‌تواند همان چشم‌انداز مد نظر ما را داشته باشد و همچنین برای اینکه بتواند تجربه‌ای را که هواداران لایق آن هستند، در اختیار آن‌ها قرار دهد، بازی را در تاریخ ۲۲ فروردین ماه عرضه خواهیم کرد. این تصمیم سختی برای ما بود، اما تصمیم گرفتیم که چند هفته بیشتر به خود فرصت دهیم تا بتوانیم پولیش‌های نهایی را روی بازی اعمال کنیم تا بهترین تجربه ممکن در دسترس مخاطب قرار بگیرد. من از طرف کل تیم از شما عذرخواهی می‌کنم و این بیانیه بدین معنا است که باید چند هفته بیشتر منتظر بمانید. از صبوری و پشتیبانی شما کاربران تشکر می‌کنم.

اسکوئر انیکس در بیانیه خود به این مورد اشاره کرده است که بازی نیازمند پولیش‌های بیشتری است. ازاین‌رو تاخیر بازی و عرضه آن بدون مشکلات فنی، می‌تواند لذت بخش‌تر از این باشد که محصولی را تجربه کنند که باگ و مشکلات فنی مختلفی دارد. بااین‌حال تاخیر روی یک بازی ویدیویی محبوب، چیزی نیست که کاربران را خوشحال کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ ۱۳ اسفند ماه (سه‌ مارس) عرضه شود. از دیگر اخبار حول فاینال فانتزی 7 ریمیک هم می‌توان به فاش شدن مقدمه‌ی دموی بازی اشاره کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده