نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

مقدمه‌ی دموی بازی Final Fantasy VII Remake فاش شد

قسمت آغازین دموی بازی Final Fantasy VII Remake در یوتیوب منتشر شد

به نظر می‌رسد که جشن سال نوی میلادی برای یکی از طرفداران Final Fantasy با خوش شانسی آغاز شده است. ویدیوی جدیدی از طریق کانال یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری Lystraza منتشر شده که ظاهراً به قسمت‌های اولیه‌ی دموی بازی Final Fantasy VII Remake تعلق دارد.

در ابتدای این ویدیو، می‌توان صفحه‌ی اول دموی این بازی را مشاهده کرد. در ادامه، صحنه‌های سینماتیک و بازسازی شده‌ی این بازی کلاسیک به نمایش گذاشته می‌شود. اسکوئر انیکس (Square Enix) با کنار هم قرار دادن موسیقی جذاب و جلوه‌های تصویری پر زرق و برق این بازی، تجربه‌ی فوق العاده‌ای را برای طرفداران Final Fantasy تدارک دیده که حقیقتاً ارزش منتظر ماندن را خواهد داشت. ملودی آرام و امید بخشی که حین گل فروشی Aerith پخش می‌شوند، با نمایش نمای بازِ شهر همراه شده و در ادامه با ورود قهرمانانه‌ی AVALANCHE به ایستگاه قطار دنبال می‌شود. مقدمه‌ی سینماتیک این بازی، کار خود را با یک صحنه احساسی آغاز می‌کند.

این ویدیوی کوتاه، طرفداران پر و پا قرص دنیای فاینال فانتزی را بیش از پیش برای انتشار این دمو هیجان زده خواهد کرد. انتشار این ویدیو، در کنار فهرست PSN که اخیراً فاش شده بود، شایعات مبنی بر نزدیک بودنِ زمان انتشار این دمو را بیش از پیش قوت می‌بخشد. حتی برخی از کاربران از احتمال انتشار دموی این بازی با آغاز سال جدید میلادی می‌گویند. در هر حال باید منتظر انتشار اخبار تکمیلی باشیم. این ویدیو، اولین و تنها موردی است که تاکنون توسط این کاربر منتشر شده است. در صورت پخش هرگونه محتوای جدیدی از این بازی، اخبار مربوطه به اطلاع شما خواهد رسید.

نسخه‌ی کامل بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ سوم مارس ۲۰۲۰ (یا ۱۳ اسفندماه سال جاری) به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. قرارداد عرضه‌ی انحصاری این بازی تا یک سال اعتبار خواهد داشت. در ادامه می‌توانید نگاهی به ویدیوی مذکور داشته باشید:

دانلود ویدیو


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده