نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸

اولین تریلر رسمی سریال Devs منتشر شد

شبکه FX و هولو اولین تریلر رسمی سریال Devs را منتشر کردند که در آن شاهد نمایش فضای راز آلود سریال هستیم.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی سریال Devs (سازندگان) منتشر شده است. اگرچه در ماه مهر امسال تیزر کوتاهی از سریال منتشر شده بود، اما این تریلر که اخیرا شبکه FX آن را در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی منتشر کرده، شاهد تصاویر بیشتری از داستان و اتفاقات سریال را به نمایش می‌گذارد. سریال Devs داستان یک مهندس کامپیوتر جوان به نام لیلی چن با بازی سونویا میزونو، را دنبال می‌کند که مخفیانه در حال تحقیق درباره  شرکت Amaya، یک شرکت تکنولوژی پیشرفته واقع در سانفرانسیسکو است که به اعتقاد او، این شرکت در مرگ نامزدش دست داشته است. فارست با بازی نیک آفرمن، مدیرعامل شرکت آمایا است که دغدغه‌اش، توسعه پروژه مخفی شرکت است که از هیچ تلاشی برای موفقیت آن چشم‌پوشی نمی‌کند. 

در طول تریلر نیز شاهد نمایش گم شدن نامزد لیلی تا تلاش او برای یافتن سرنخی از دلیل ناپدید شدن نامزدش هستیم که در ادامه لیلی باید یک مورد را درک کند که هیچ چیزی بدون دلیل اتفاق نمی‌افتاد و همه چیز توسط چیزی از قبل مشخص شده است. در طول تریلر شاهد تصاویری سورئال متعددی هستیم که حتی ظاهرا شخصی در تلاش است تا لیلی را با یک کیسه به قتل برساند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سونویا میزونو، نیک آفرمن، جین ها، زک گرنیر، استفن مکنلی هندرسون، کیلی اسپنی، کارل گلاسمن و آلیسون پیل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Devs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت و کارگردانی این مینی سریال بر عهده الکس گارلند، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم EX Machina (اکس ماکینا) و فیلم Annihilation (نابودی) بوده است. پخش سریال Devs که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است با پخش دو قسمت اول از تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۰ (۱۵ اسفند ۱۳۹۸) از شبکه هولو (Hulu) آغاز شود. این سریال، یکی از سریال‌های تولید شده توسط شبکه FX است که تحت برنامه FX on Hulu از این سرویس استریم منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده