// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته ششم

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته ششم از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته ششم از فصل دهم Fortnite، چالش هفتگی Boogie Down در دسترس قرار گرفته است که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرند.

Fortnite/فورتنایت

چالش‌های Boogie Down

اسم چالشنحوه انجام چالش
Hit an opponent with a boogie bombازطریق Boogie Bomb به‌ سه‌نفر ضربه بزنید
Dance in front of a bat statue, a way-aboveground pool and a seat for giantsجلوی مجسمه خفاش، استخر در ارتفاع و صندلی غول برقصید
Get an elimination with a shotgun, assault rifle and an SMGبا شات‌گان، اسالت رایفل و SMG یک نفر را بکشید
Travel 100m while dancingدرحالی‌که می‌رقصید، ۱۰۰ متر را طی کنید
Visit an oversized pianoاز یک پیانو بزرگ دیدن کنید
Destroy No Dancing signsسه تابلو رقص ممنوع را بشکنید
Dance in a B.R.U.T.E. in different matchesدر سه بازی مختلف در حالی که سوار B.R.U.T.E. هستید، برقصید

چالش‌های هفته ششم از فصل دهم فورتنایت بر پایه رقصیدن و استفاده از آیتم‌های مختلف طراحی شده است. در چالش طی کردن ۱۰۰ متر در حالی‌که می‌رقصید، باید از رقص‌هایی استفاده کنید که در زمان استفاده از آن‌ها، می‌توانید در محیط هم حرکت کنید. این در حالی است که در چالش بازدید از یک پیانو بزرگ، تنها کافی است به‌سراغ پیانو بزرگی بروید که در جنوب شرقی Lonely Lodge قرار داده شده است.

چالش‌های پرستیج Boogie Down

اسم چالشنحوه انجام چالش
Damage an opponent affected by a boogie bombبه دو شخصی که مورد برخورد Boogie Bomb قرار گرفته‌اند، آسیب برسانید
Dance in front of a bat statue, a way-aboveground pool and a seat for giants in a single matchدر یک بازی جلوی مجسمه خفاش، استخر در ارتفاع و صندلی غول برقصید
Get an elimination with a pistol, a sniper rifle and an explosive weaponبا سلاح‌های Pistol، تک‌تیرانداز و انفجاری سایرین را بکشید
dance with others to raise the disco ball at an icy airplane hangarدرکنار دوستان خود برقصید
Play the sheet music at an oversized Pianoآهنگ صفحه موسیقی روی پیانو بزرگ را بنوازید
Dance after opening a supply drop in different matchesدر سه بازی مختلف پس از باز کردن Supply Drop، برقصید
Dance behind the DJ booth at a dance club with the DJ YOND3R outfitرقصیدن پشت غرفه DJ در کلاب با لباس YOND3R

چالش‌های پرستیج هفته ششم هم از نظر کارکرد، همانند چالش‌های عادی طراحی شده‌اند. در چالش رقصیدن درکنار دیگر بازیکنان، باید وارد منطقه Frosty Flights و دومین سالن این منطقه شوید. در اینجا رقص نورهایی را مشاهده می‌کنید که باید با دیگر بازیکنان در این مناطق برقصید تا فعال شوند. در چالش نواختن آهنگ، به‌سراغ پیانو ذکر شده در حالت عادی چالش‌های Boogie Down بروید و آهنگ مورد نظر را بنوازید. این در حالی است که برای آخرین چالش، ابتدا باید کاراکتر DJ YOND3R را آزاد کرده باشید. سپس در شمال شرقی Happy Hamlet، یک شهرک وجود دارد که در آن کلاب برای رقصیدن وجود دارد. در این کلاب پلتفرم مخصوص DJ قرار داده شده است که باید پشت آن برقصید.

چالش Destroy No Dancing signs

برای اینکه محل دقیق علامت‌های رقص ممنوع را مشاهده کنید، کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

چالش Dance in front of a bat statue, a way-aboveground pool and a seat for giants 

در این چالش هم باید در سه منطقه مشخص برقصید که در ویدیو زیر می‌توانید محل دقیق آن‌ها را مشاهده کنید. یادتان باشد که در حالت پرستیج، این سه رقص را باید در یک بازی انجام دهید.

تماشا از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده