نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کارگردان خلاق بازی Ghostwire Tokyo از استودیو Tango Gameworks جدا شد

در اقدامی دور از انتظار، ایکومی ناکامورا کارگردان خلاق استودیو Tango Gameworks و بازی Ghostwire Tokyo از استودیو نام‌برده جدا شد.

بدون شک، عملکرد شدیدا بامزه و دوست‌داشتنی ایکومی ناکامورا حین معرفی بازی جدید شینجی میکامی و استودیو Tango Gameworks در E3 2019، او را همراه با کیانو ریوز به‌یکی از اصلی‌ترین و پربحث‌ترین موضوعات شب اول E3 2019 تبدیل کرد. به‌هرحال عملکرد ناکامورا در معرفی بازی جدید تانگو گیم‌ورکز به‌اندازه‌ای مورد توجه گیمرها قرار گرفت که درکنار صحنه‌ی معرفی جانی سیلورهند، تصاویر ایکومی ناکامورا اینترنت را درنوردیده بودند! حالا درجریان آخرین اخبار بازی و در اقدامی دور از انتظار و غافل‌گیرکننده، ناکامورا جدایی خود از استودیو تانگوگیم‌ورکز را به‌انتشار یک توییت، به‌صورت کاملا رسمی اعلام کرد. در توییت ناکامورا که تصویر زیر هم به‌آن پیوست شده، چنین متنی را می‌خوانیم:

ایکومی ناکامورا

پس از ۹ سال فعالیت به‌عنوان کارگردان خلاق و کارگردان هنری استودیوهای تانگو گیم‌ورکز و زِنی‌مکس، حس می‌کنم که به‌پایان سفرهایم رسیده‌ام. طی این مدت از افراد بااستعداد این استودیوها چیزهای بسیار زیادی را آموختم و به‌آن‌ها احترام می‌گذارم. اگر خواستید در‌آینده با من کار کنید،‌ از این لینک می‌توانید با من در تماس باشید.

ناکامورا هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است. این بازیساز ژاپنی با قرار دادن لینک پروفایل LinkedIn خود در قسمت پایانی این توییت،‌ علاقه‌اش برای شروع یک همکاری جدید را مشخص کرده و باید صبر کنیم و ببینیم که این بازیساز خلاق چه تصمیمی را برای آینده‌ی کاری خود اتخاذ می‌کند.

ناکامورا اولین کارگردان خلاقی نیست که از استودیو سازنده‌ی یک بازی مورد انتظار جدا می‌شود و چندی پیش شاهد جدایی کارگردان خلاق بازی Halo Infinite نیز بودیم. هنوز اطلاعات بیشتری از بازی ناکامورا یعنی Ghostwire Tokyo در دست نیست و حتی هنوز مشخص نیست که بازی در چه تاریخی منتشر می‌شود. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم آینده‌ی این اثر مورد انتظار که نام شینجی میکامی بزرگ را در راس تمامی اعضای سازنده‌ی خود می‌بینید، به‌چه مسیری خواهد رفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده