نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

کارگردان خلاق بازی Halo Infinite از استودیوی 343 اینداستریز جدا شد

تیم سازنده‌ی Halo Infinite در این مدت تغییراتی پیدا کرده و به‌تازگی تیم لانگو، کارگردان خلاق بازی از استودیو جدا شده است.

این روزها در حالی‌که کار روی بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) برای عرضه در سال ۲۰۲۰ ادامه دارد، اخباری از تغییرات داخلی در استودیو 343 اینداستریز (343Industries) به‌گوش می‌رسد و در جدیدترین اخبار بازی هم مطلع شدیم که تیم لانگو، کارگردان خلاق بازی از استودیو جدا شده است.

لانگو که همین هفته استودیوی سازنده‌ی هیلو را ترک کرده است، پیش از این در زمان تولید هیلو 5 نیز همین سِمت را برعهده داشت و طبق گزارش کوتاکو، چند هفته‌ی قبل و پیش از جدایی از 343، نقش دیگری در این استودیو برعهده گرفته بود.

این تنها تغییر داخلی استودیو 343 در روزهای اخیر نبوده و مایکروسافت به‌عنوان ناشر هیلو اینفینیت، بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده است:

مسئولیت‌ها و وظایف اعضای سازنده‌ی هر بازی در طول دوران ساخت نسبت به نیازهای آن بازی تغییر می‌کند و ما در این روزها دو تغییر را در تیم سازنده‌ی هیلو داشتیم. تهیه‌کننده‌ی اجرایی ما یعنی مری اولسن اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد تیم بخش داستانی هیلو اینفینیت مشغول به‌کار شده است تا با استفاده از سال‌ها تجربه‌ی خود در استودیو 343، به تولید بخش داستانی درجه‌یکی برای طرفداران کمک کند.

از طرف دیگر هم تیم لانگو به‌تازگی استودیوی ما را ترک کرده است؛ کسی که از او بابت سهم بزرگی که در استودیو و بازی‌های آن و در مجموع دنیای هیلو داشت، بسیار ممنونیم و برای او بهترین آرزوها را در مسیر آینده‌اش داریم.

کریس لی، رئیس تیم تولید هیلو اینفینیت نیز همچنان به‌عنوان فرد اصلی در سازمان‌دهی بازی و تهیه‌ی آن به ایفای نقش خود ادامه می‌دهد.

ما برای تولید هیلو اینفینیت، تیمی با کلاس جهانی در اختیار داریم و بازخوردهای فوق‌العاده‌ی طرفداران هم در این مدت باعث شده است انرژی‌ای بیش از همیشه برای تولید این بازی داشته باشیم و بهترین هیلوی تاریخ را آماده کنیم؛ بازی‌ای که هم‌زمان با پروژه اسکارلت (Project Scarlett) در تعطیلات ۲۰۲۰ منتشر می‌شود و این تغییرات هیچ تأثیری روی تاریخ عرضه‌ی بازی نخواهند گذاشت.

شاید همان‌طور که خود مایکروسافت هم متوجه شده است، چنین تغییراتی در فاصله‌ی زمانی یک‌سال تا عرضه‌ی بازی‌ای با ابعاد و عظمت هیلو باعث نگرانی بعضی از طرفداران شود، ولی به‌نظر می‌رسد این شرکت بابت کیفیت هیلو اینفینیت کوچک‌ترین تردیدی ندارد و جدایی لانگو را هم باعث صدمه‌دیدن بازی نمی‌داند؛ موضوعی که امیدواریم درست باشد و دوست‌داران این مجموعه‌ی محبوب بتوانند در تعطیلات سال ۲۰۲۰ بعد از چند سال به تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آن روی ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و البته کنسول نسل بعد مایکروسافت یعنی پروژه اسکارلت بپردازند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده