نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

اینگرید بیسو به تیم بازیگری فیلم Malignant جیمز وان اضافه شد

اینگرید بیسو، بازیگر فیلم تحسین‌شده Toni Erdmann، به لیست بازیگران فیلم Malignant (نحس) جیمز وان اضافه شد.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، اینگرید بیسو، بازیگر آلمانی رومانیایی که با نقش‌آفرینی کوتاه در فیلم تحسین‌شده Toni Erdmann (تونی اردمان) به کارگردانی مارن آده معروف شد، به لیست بازیگران فیلم ترسناک Malignant (نحس) جیمز وان اضافه شد.

مدتی پیش بود که تأیید شد جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است، اما اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه منتشر نشد؛ تا اینکه چند روز پیش عنوان آن اعلام شد. این فیلم قرار است دهمین فیلمی باشد که وان کارگردانی آن را بر عهده دارد.

فیلم Malignant

آنابل والیس، مدی هسن، جرج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت و جاکین مک‌کنزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز وان در واقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو خواهد ساخت. این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بودجه ساخت فیلم ترسناک جدید وان توسط استودیوهای حامی فیلم‌های مستقل تأمین خواهد شد که بخشی از بازار اکران این فیلم از جمله کشور چین را نیز در اختیار خواهند داشت و شرکت برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین سینما (New Line Cinema) وظیفه اکران فیلم جدید وان را در دیگر مناطق جهان بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است جیمز وان که کارگردانی دو قسمت اول فیلم The Conjuring را بر عهده داشت، قرار نیست به‌عنوان کارگردان در قسمت سوم این مجموعه بازگردد، اما او همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) حضور خواهد داشت. پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا نیز برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 بازخواهند گشت. کارگردانی این قسمت بر عهده مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا)، خواهد بود. فیلم The Conjuring 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

اینگرید بیسو با سینمای ترسناک بیگانه نیست و در فیلم‌های ترسناک دنیای جیمز وان نیز ایفای نقش کرده است؛ این بازیگر در فیلم The Nun (راهبه)، نقش خواهر اوونا را ایفا می‌کرد و البته یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز بود. اما معروفیت وی با نقش‌آفرینی در فیلم Toni Erdmann بود؛ این فیلم نماینده سینمای آلمان در هشتادونهمین دوره جوایز اسکار بود، اما جایزه اسکار در نهایت به فیلم The Salesman (فروشنده)، ساخته اصغر فرهادی تعلق گرفت. Toni Erdmann نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان در گلدن گلوب سال ۲۰۱۷ بود اما این جایزه را هم به فیلم Elle (او) باخت.

آخرین فیلمی که از این بازیگر روی پردهٔ سینما رفت، فیلم The Nun بود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون دمیان بیچیر در نقش پدر برک، تیسا فارمیگا در نقش خواهر آیرین، شارلوت هوپ در نقش خواهر ویکتوریا، جوناس بلوکت در نقش ماریس تریایول ملقب به «فرنچی»، مارک استگر در نقش دوک، ساندرا تلس در نقش خواهر راث، منیولا سیوکر در نقش خواهر کریستین، آنی ساوا در نقش خواهر جسیکا، جرد مورگان در نقش مارکوئس، آگوست ماتورو در نقش دنیل، کلودیو چارلز اشنایدر در نقش شیطان، مایکل اسمایلی در نقش بیشاپ پاسکوالی، بانی ارونز در نقش والاک/راهبه و جانی کوین در نقش گرگورو همبازی بود؛ فیلمی که اصلاً تماشاگران و منتقدان را راضی نکرد، اما در گیشه فروشی خوب داشت و با بودجهٔ ۲۲ میلیون دلاری، ۳۶۵ میلیون دلار به دست آورد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده