// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

آپدیت 4.3 بازی PUBG ابزارهای جدیدی را به آن اضافه می‌کند

به‌روزرسانی نسخه 4.3 بازی PUBG علاوه‌ بر یک شاتگان جدید، ابزارهای تازه‌ای را نیز به این بازی بتل رویال اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تازه‌ترین به‌روزرسانی بازی PUBG یک شاتگان جدید را با نام DP-12 به این بازی بتل رویال اضافه می‌کند و همچنین یک نوشیدنی انرژی‌زا را هم در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که سلامتی خود را بازیابی کند. یک لینک و گذرگاه هم با نام Bluezone Uplink برای دسترسی سریع و آسان به محدوده امن (Safe Zone) در این آپدیت وارد بازی می‌شود که می‌توانید از آن استفاده‌های مفیدی کنید. آپدیت 4.3 بازی PUBG در حال حاضر برای نسخه کامپیوتر در سرورهای تست قرار دارد که قرار است به‌زودی رسما برای بازیکنان تمامی نسخه‌ها در دسترس قرار بگیرد.

سلاح DP-12 که یک شاتگان دو لول محسوب می‌شود، در نبردهای نزدیک دارای قدرت بالایی است و می‌تواند در اواخر بازی که نبردها نزدیک‌تر و نفس‌گیر‌تر می‌شوند به کمک شما بیاید و تقریبا می‌توانید هر کسی را با شلیک هر دو لوله‌ی آن از پا در آورید. نوشیدنی انرژی‌زا نیز که پیش‌تر با نام Super Drink شناخته می‌شد، حالا به Mega Energy Drink تغییر نام پیدا کرده است. این نوشیدنی به میزان ۱۰۰ واحد سلامتی در طول زمان به شما می‌دهد که جایگزین ۲۳ واحد سلامتی درجا و ۶۰ واحد سلامتی در طول زمان شده است که پیش‌تر به این شکل به بازیکن داده می‌شد.

مورد بعدی یعنی Bluezone Uplink که پیش‌تر با نام Inductor شناخته می‌شد، می‌تواند به‌نوعی بازی PUBG را برای همیشه دستخوش تغییر بزرگی کند. این لینک می‌تواند موقعیت کنونی بازیکن را داخل محدوده امن بعدی تنظیم کند و به بازیکنان کمک می‌کند که کمتر بر اثر خارج شدن از محدوده امن جان خود را از دست بدهند و از بازی حذف شوند. درست همانند سایر آپدیت‌ها، این شماره هم علاوه‌بر موارد ذکر شده، تغییراتی را نیز در جهت بهبود و متعادل‌تر شدن گیم‌پلی بازی در نقشه‌ها، آیتم‌ها، خودروها و موارد دیگر اعمال می‌کند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی پابجی در زومجی خواندید که نسخه‌ای رایگان از PUBG ماه جاری در اروپا برای پی سی منتشر می‌شود.


منبع CogConnected
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده